Separate names with a comma.
2600kr + frakt
Har du ett par vita Samsung Buds 3 pro att sälja? Pma mig :)
800kr plus frakt
Funderar på att testa dessa. Funkar dom bra? Är enda skillnaden mot airtag att airtag har UWB? :)
Sugen på ett par Airpods 2 pro. Tänkte kolla här på forumet innan jag köper i affär. Även sugen på en Apple watch, modell senare (7-10). 45mm,...
Köpte en Pixel 9 pro av mig. Snabb betalning och kommunikation. Rekommenderas!
Hej Tyvärr inte då jag nu bytt till iPhone :)
Telefon såld till @masa69
(Pixel 9 pro såld) Google pixel watch 3, 45mm LTE. Färg svart, i fint skick. Låda och laddkabel följer med. Pris: 3000kr ink frakt. Kan även...
Säljer en mer eller mindre oanvänd Samsung S25+. 256gb i färgen mörkblå. Köpt från Samsung shop i slutet av juni. 100% batteri och 9...
Iphone 15 pro kan också vara intressant
Nix utan just ios som är nyckeln här som jag skrev i annonsen :)
Utanför Göteborg, missade att skriva det. Uppdaterat texten.
Då jobbet som vanligt förespråkar iPhone funderar jag på att ta mig tillbaka till iOS. Söker en Iphone 16 pro (ej MAX). Helst i färgen svart....
Såld till @Jojo840
Säljer en fin Xiaomi 15 i färgen svart, 512gb. Följer med låda, sladd, skärmskydd (funkar ej med fingeravtryck) samt ett gäng skal. Pris: 6000kr...
Tack, redan skrivit men ej aktuellt då den inte är svart :)
Tack för förslaget, synd att den var vit :ehm: Annars lät det som ett bra paket. Letar vidare efter en svart :)
Hej, Jakten på ny telefon fortsätter. Har du en Samsung s25 Ultra i färgen svart till salu, skriv till mig. Kvitto, färg svart och bra skick....
Sugen på att testa en OnePlus 13. Skall vara i färgen svart och i mycket fint skick. Svensksåld med kvitto och låda. PM om du har en till salu :)
Rensar ut en massa skal och skärmskydd. Säljes i respektive paket, så hela paketet eller inget :) Budgivning från 1kr. Alla bud exkl frakt....
Då jag inte får träff på något byte till en Frame provar jag att sälja tvn istället. Det är en Samsung Oled tv, S94C. Storlek 65". Inga...
En chansning. Någon som har en Samsung The Frame 2024,65" som vill byta mot en Samsung S94 OLED? Min är i toppskick. Frugan vill väldigt gärna...
Affär gjord med @bernard
Söker en Google pixel watch 3, 45mm i svart utförande. Hojta till om du har en!
Tips är att kolla att sälja på typ Phonehero, fick bra betalt där för min s10+ :)
Även jag har börjat få sena notiser. Messenger, Outlook mm. Pixel 9 pro.
Letar efter ett par svarta Google buds 2 pro. Hojta till om du har några!
Letar efter en Pixel 9 Pro, helst svart. Skall vara i nyskick samt kvitto skall finnas. Plus om det finns ett tunt svart skal :) Skriv om ni har...
Säljer två skal samt två skärmskydd till Samsung s24+. Allt i mycket fint/oanvänt skick. Original Samsung vegan leather, svart. Otterbox...
Tack för svar. Fick faktiskt notifikation i natt att wallet hade registrerat köpen. Så tog någon dag innan dessa registrerades. Gjort köp idag...
Någon mer som inte ser transaktioner i Samsung Wallet? Har sparbankerna (Swedbank) och kan handla med mobilen genom Samsung Wallet men ser som...
Är det någon som fått sin telefon som beställt via Samsung?
Japp det är versionen som säljs i EU då det är ett EU-baserat företag :)
Även jag gjorde hoppet till en Oppo Find X8 Pro, 16/512. Själv köpte jag från Gomibo här i Europa. Så tyvärr ingen laddare eller skal. Främste...
Håller med, verkar vara en riktigt fin telefon. Däremot tror jag ganska många reviews är betalda, eller iaf att dom fått telefonen gratis av...
Tack för tips men ingår ingen snabbladdare och då kommer man upp i pris tyvärr. Men uppskattar tipset! :)
Någon som tänkte uppgradera till Oneplus 13 och vill sälja sin Oneplus 12? :) Ute efter en svart i fint skick med alla tillbehör. Skicka PM om du...
Nytt pris
Säljer en Samsung s24+ i nyskick. 12/256gb i färgen svart. Skärmskydd sitter på. Medföljer låda, digitalt kvitto, 2 extra skärmskydd. Original...