Separate names with a comma.
amazon.co.uk har smygstartat,...
Inget som de kommunicerat iaf. De jobbar ganska hårt på version 2.0 av mjukvaran som ska vara en komplett omskrivning. Även "riktigt" Google...
Märkligt, och lite synd. Hade ju gjort det väldigt flexibelt. Man kanske får skaffa Revolut då, där kan man väl "toppa upp" med kreditkort och få...
Vi kör iof engelska och svenska, men både frugan och sonen kommer åt sina kalendrar och så, och har voice match.
Yes, inget jag rekommenderar. Spännande produkt och trevligt gäng bakom, men behöver nåt år tills den är "produktions"-redo. Vill man ha flera...
Vi har haft en ipad2 på väggen i 5 år utan några som helst problem. Köpte sen en Asus 7" platta till garaget, den totaldog efter ett par månader....
Har dålig sök-i-tråden-skills, men eftersom man kan koppla sitt Paypal, kan inte det användas då för NFC betalningarna? Paypal i sin tur tar ju de...
Äh skickade över en önskan om vimla 2. Ringer typ 2 samtal i månaden så att det är lite shaky gör inte så mkt :)
Nu har jag inte läst hela tråden på länge, men någon mening med att byta till 2.0? Struntade i det när det kom pga begränsat roaming-stöd. Men det...
Svårt, men HTC Hero hade grym kvalité. Tycker även Nintendo Switch kvalar in, samt godtycklig Sonos-högtalare. [IMG]
Yes ett grått semi-transparent TPU skal. Fattar inte vad TikTok är, men det fungerar iaf :) Pokemon ser ut att starta med.
Jag köpte en a2 lite till sonen, han har dock inte fått den än, men jag har testat den lite. Tycker den verkar bra i förhållande till pris....
Härligt jag har en Paperwhite Gen1, så är nog värt uppgraderingen då. Bara att kunna sitta i badet och läsa... vardagslyx! :) 1890 på Webhallen...
Många säljare på eBay i framförallt UK skickar även till sverige, står under priset var dom skickar till. Kolla tex den jag länkade till, GOOGLE...
Ah lite otippat baserat på namnet :) dock tillkommer moms och avgifter, vilket man slipper från UK
Nej, lägg till koden SINGLESDAY18 i kassan
Jag köpte nyligen A2 lite på amazon.de för runt 1800kr, kanske lite "säkrare" än eglobal.
Nintendo-konsoller, Apple-enheter och Sonos högtalare är väl sånt som i princip aldrig sänks. Så hittar man ett erbjudande är det väl mer eller...
Bra pris på Playstation VR bland annat, 2290kr Webhallen.com (ev ver 1 dock)
Huawei P20 Pro med CV60 360 kamera på cdon för 6221kr måste ändå vara hyffsat? (förutsatt att man vill ha kameran) 6660 som billigast annars....
Köper mest böcker via Amazon, därför jag kör Kindle. Annars hade jag lätt valt kobo, framförallt kopplingen till bibblan är smidig.
Ungefär samma, men vattentät och har blåtand med Audible stöd, så man kan lyssna på sina ljudböcker med.
Spännande det här! Har Länsförsäkringar som bank, använder dock TUI Card (ja jag vet, men de har bra bonus) som är utfärdat av DNB om jag inte...
Samma problem för mig, så måste vara något generellt. Edit: Chattar med supporten just nu, uppdaterar när jag har något. Edit 2: Ett problem på...
Jag kör med Fibaros Relay Switch bakom de flesta, men dfå är det z-wave. (med Homey som styrenhet) har även lite zigbee (hue, trådfri, xiaomi),...
innan jag gick tillbaka till pcketcasts så körde jag iaf "resume my podcast" för att fortsätta lyssna där jag slutade i mobilen. det tråkiga var...
Jag lyckas då inte :) https://www.amazon.com/dp/B07741S7Y8/?tag=swedroid-20 [IMG] [IMG]
Denna verkar vettig, 127£, 15£ frakt. GOOGLE Home Hub with Google Assistant - Chalk - Brand New & Sealed 842776107312 | eBay
Edit: kan tänka mig att byta mot nåt kul med kanske, dock inte en telefon.
Ta bort ditt konto på account.samsung.com (eller vad det är) sen skapa ett nytt via datorn med min länk ovan (behöver inte vpn). Avinstallera...
Lyckades ansluta nu, men håller mig kvar vid Homey. Så den är till salu. Som referens om någon söker och hamnar här, så fick man skapa ett usa...
Köpte en från UK, men lyckas inte konfigurera den. Enligt smarta människor på nätet verkar de kanske ha börjat med regionslåsningar, men verkar...
Kan ju komma någon vettig deal på black Friday dessutom
Man ska vara lite försiktig med anklagelser. Bara för att en person upplever problem betyder inte att butiken på något sätt är lurendrejare....
Jag köpte en atv efter sommaren trots att vi kör enbart android hemma (och även en TV med android tv). Anledningen? Cmore finns inte till...
jobbig att lyssna på, man får verkligen koncentrera sig
Gillar att ha det rent, och få det senaste riktigt fort, inte bara fort :) 5T har ju tex inte 9.0 än. Plus att ladda upp bilder till Photos i...
Lite sugen på att byta min OnePlus 5T, prestanden räcker väl egentligen, men kul med nytt :) Och jag har en repa i skärmen. Hade hellre sett utan...
Ja det var det jag menade, trodde det var en pixel-exklusiv feature, och inte generellt för android One.
Verkar som om alla Android One mobiler har fri uppladdning i full upplösning till Photos. Där tappar ju Pixel ett försäljningsargument lite :)...