Separate names with a comma.
Det är absolut mycket möjligt :D. Dock suger redan andrahandsvärdet på Android :P
Nej du byter inte bort äpplet igen :D <3.
Aldrig varit med om eller hört att en telefon skulle spärras för utebliven betalning av fakturan. Jobbade tidigare 8år på Tele2 och abonnemanget...
Nopz men ska sälja båda när jag fått dom :P
Gött en Pixel 9 Pro XL på gång från Halebop och en från Comviq! Vamos :cool:.
Köper gärna de två med kvitto. PM kommer :)
Bud via PM på 5500kr + frakt av @DiiM Väljer att sälja klockan till ovan medlem. Låser tråd!
Säljer en sprillans ny och oöppnad Samsung Galaxy Watch Ultra 4G Titangrå + Mörkgrått band. Klockan är ursprungligen köpt via Halebop så...
Inte ett dugg märkligt egentligen då du själv skriver att ni använde frugans Apple-ID på dotterns iPad :).
Förhoppningsvis tisdag, senast senast onsdag ska jag ha den. Ne blir en iPhone igen men lite nyare :P.
Räknar ner dagarna tills jag äntligen får hem en ”vettig” telefon till veckan <3. Kört dotterns iPhone 7 i lite mer än en vecka nu :innocent:.
Sålde en Google Pixel 8 till @Etienne på distans. Snabb betalning, trevlig att ha och göra med. En mycket smidig första affär. Rekommenderas!
Blev en beställning på en iScooter iX6. Hamna på totalt 7620kr https://ebikesdiscount.com/product/iscooter-ix6/?attribute_pa_ship-to=eu
Spammar på :P. Har handlat en hel del från AliExpress och peppar peppar aldrig haft några problem. Hittat en vettig säljare där så blir nog att...
Verkar dock delade upplevelser med beställningar från Banggood :( banggood bedömdes som "Medel" med 3,6 / 5 på Trustpilot
Aha då är jag med. Tack för info :).
Hitta även skotern här och om jag inte missminner mig så har fler här handlar andra produkter från Banggood?...
Är det någon här på forumet som haft någon elskoter från iScooter? Tänkte beställa mig en iScooter iX5S eller iX6 då det verkar vara mycket...
Sålt ett par Apple AirPods Pro 2 till @morello på distans. Snabb betalning, smidig första affär. Rekommenderas varmt!
Sorry men har en köpare för allt så har ej tagit bort annonsen ännu :).
För rörigt allt. Tar tillbaka annonsen så länge.....
4000kr + frakt så är den din.
OBS!!! Ändrar om budgivningstiden till idag fredag 2/8 kl 20:30 då jag fått tag backup telefon tills min iPhone 15 Pro kommer och kan såldes...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Dags för behandling :eek:. Egen vårdbegäran lagd hos Beroendecentrum <3.
MAXA allt som går :cool:!
AMEN <3!
GÄLLER ATT MAXXA ALLT I LIVET <3
Svart.
Äpplet for lajf <3
Noterat och allt är 100% helt enligt beskrivning med telefonen :). Den är i absoluta nyskick. Kör budgivning till imorgon lördag 3/8 kl 21:30 så...
Säljer min Google Pixel 8. Telefonen är ursprungligen köpt via Comviq och jag fick hem den 2024-07-30. Skärmskydd har suttit på sedan telefonen...
Köp allt för 500kr + frakt. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Lägger till köp nu pris på 1500kr inkl spårbar frakt till ombud.
Tack alla för förslagen men affär kommer göras med @Timpppa :). Låser tråden!
Tack, absolut lockande och jag återkommer :D.
Söker efter en Apple iPhone 15 eller 15 Pro. 128GB räcker gott och väl samt att färgen på telefonen är oviktig :). Bör dock vara i nyskick utan...
Säljer mina JBL Tour Pro 2 då de tyvärr inte passa mina öron :(. Hörlurarna är beställda på Power och jag fick hem dom idag 2024-07-31. Kvitto,...
@Karlekskrigaren
Det är ditt :). PM kommer strax.