Separate names with a comma.
Har en jättefin Samsung S25 Ultra 512gb titanium white silver i perfekt skick. Inköpt slutet på januari 25 och kvitto medföljer. Batterihälsan är...
Köpte ett par Galaxy buds 3 pro. Nöjd och belåten rekommenderas!
Såld till @mb-dape
Säljer min Samsung S23 ultra 256gb svart i gott skick. Finns 2 repor på skärmen som inte märks av när man använder den. Bilden är tagen utan...
Mobilbyte som gick perfekt. Rekommenderas varmt!
Köper
Säljer en superfin Oneplus 13r 256gb i perfekt skick, kan inte se några repor eller skador men reserverar mig som vanligt för något litet jag...
Byte klart
Säljer alternativt byter detta paket, endast ihop dock. Pixel 9 pro xl 128gb svart i mycket fint skick. Om man vrider och vänder så kan man hitta...
Har du en fin Iphone 16 pro så släng iväg ett PM.
Jag tycker att den klarar det bra. Har själv en liten Chiuaua som fotas rätt ofta och det funkar fint. Går du från en Pixel 7 tror jag verkligen...
Jo det har den.
Det står på min att den stödjer e-sim
Köpte en Oneplus 13r här på forumet för jag var nyfiken pä hur mycket den har att erbjuda. Först och främst platt skärm, platta sidor gör den...
Köpte en Oneplus 13r. Supersnabb leverans och allt i perfekt skick. Rekommenderas varmt!
Såld till @BroderTruck
Noterat. Budgivningen pågår till i morgon kl 20.
Säljer min fina Honor magic 7 pro (PTP-N49) 12/512gb, breeze blue. Kan inte hitta några märken men reserverar mig om det är något obetydligt jag...
Har du en fin Samsung S24 ultra i fint skick till rimligt pris? Släng då iväg ett PM till mig.
Fick tillfredsställande bud från @Oshotta2 och stänger nu.
Noterat. Har också bud på 4500kr av @Oshotta2bvia PM. Bud över det fram till kl 21 i dag.
iPhone 14 plus 256gb gul i perfekt skick. Kan inte hitta ett märke men reserverar mig om det är något obetydligt jag missat. Skärmskydd i glas...
Tyvärr inte intressant.
Söker en fin Samsung S24 ultra i fint skick. Förslag via PM
Airpods 4 köpes
Sålde en iphone. Supersmidig affär, rekommenderar denne man.
Såld till @opuschen
5000kr är noterat. Kör budgivning fram till kl 21 i morgon om inte byte dyker upp.
iPhone 14 pro max silver 128gb i superfint skick. Endast ett par mindre repor kring laddporten är det jag hittar. Batterihälsan är 84%. Kommer i...
Såld
Xiaomi 13t, 256gb, svart i perfekt skick. Sitter skärmskydd i glas på. Extra skal, box, laddkabel medföljer Pris 2500kr
Sålde en nubia. Jättebra att göra affärer med och gör gärna fler affärer i framtiden.
Såld till @peter233
Nubia Z60 ultra leading version (global version) 256gb svart i nyskick. Sitter skärmskydd monterat och extra i glas medföljer. Kommer i...
Såld till @Klaatu
Säljer min Motorola razr 40 ultra svart 256gb som är i perfekt skick med 97% batterihälsa. Medföljer ett originalskal och ett med inbyggt...
Söker en riktigt fin Samsung flip 6 som har kvitto och garanti kvar. En razr 50 ultra eller Xiaomi mix flip kan också vara intressant.
Iphone 15 pro max 256gb svart i perfekt skick. Batterihälsa 99%. Garanti kvar till juli. Kommer med originalbox, läderskal från Otterbox. Bytes...
Airpods 4 sökes till rimligt pris.