Separate names with a comma.
Jag är verkligen sjukt besviken på Google för hur de har hanterat detta. Hoppas det börjar röra på sig snart. Iphone-användares integritet är inte...
Har du skaffat en betalmetod som kommer från det andra landet i fråga, eller hur gör du?
Oj, det var en jäkligt stor uppdatering. Är väl en "Feature drop" på gång denna månad, men av det jag läste så skulle funktionerna som släpps...
Tack för båda era svar! :) Telefonen var fulladdad och höll nästan en vecka innan den stängde av sig, jag tror sex dygn och lite till (standbytid...
Blev det beställning på Black friday?
Inga nya tankar om detta tro? Någon annan som regelbundet använder Chromes läslista? På datorn funkar det superbra, synd bara att Chrome för...
Ingen som bytt telefon nyligen, som använder Googles backuplösning, som kan kontrollera om storleken på eran MMS-backup skiljer lika mycket som...
Jag bytte telefon här i dagarna, och då, av en ren slump, så hittade jag förklaringen till problemet jag beskrivit ovan. Problemet är alltså att...
Inga tankar?
I min gamla telefon var backupen av MMS som sparats till Googles moln ("Drive backups") på 630 MB. I min nya telefon, efter att jag återställt...
Jag hade otur, telefonens skärm gick sönder helt och hållet, det gäller en Pixel 6a. Som tur är, jag har backup på allting, så kommer inte förlora...
Menar du hårdvarufel i minnet typ? Hur märktes det att den hade dåligt flashminne då? Eller du menar kanske att lagringsutrymmet var för litet?
Du skrev detta inlägget och syftade på en Nexus 7-platta. Jag googlade NAND och vet inte om jag fick upp det du åsyftar, men förstod iaf inte...
Hur är det nu för tiden, har Netatmos väderstation ordentlig integrering med Google Home/Assistant? Nu svarar jag på ett inlägg 2,5 år för sent....
Hur har du fått idén att konvertera hela familjen till Apple? Låter enormt jobbigt, måste bli massor med timmars arbete. För att inte tala om...
Många verkar prata om just Chipolo. Varför just det företaget? Är de Googles största "Find My"-partner, är de kända för att vara pålitliga sedan...
Om trådskaparen skulle ha Iphone så är det bästa att köpa Airtag. Om trådskaparen har Android så skulle jag säga, i likhet med några ovan, att det...
Beställ e-sim i Mitt Telenor, du ska kunna få det digitalt på direkten där. Känns ganska tydligt att ett nytt sim-kort borde kunna lösa ditt problem.
Kan du ladda ner e-sim från Telenors webbsida istället för det fysiska? Alternativt beställa ett nytt sim-kort från telenor.
Någon skrev att Apple inte kommer skaffa egna RCS-servrar utan förlita sig på operatörers RCS-servrar. Det här med att blanda in operatörer i...
Det användningsområdet du nämner kan jag tänka mig att de allra flesta med två sim-kort skulle kunna behöva, så jag blir förvånad att det inte är...
Det har väl skett en form av konsolidering av tjänster genom åren. Små sajter/tjänster/forum försvinner, till förmån för större aktörer. Jag tror...
I telefonens hotspot-inställningar kan det finns val för att hotspoten ska stänga av sig under olika förutsättningar, t.ex. efter viss tid eller...
Nyheter Hmm det här verkar vara en ganska stor förändring, eller? "Samtal med svenska mobilnummer som kommer in via internationellt gränssnitt...
Är något annat ändrat i routerns konfiguration, eller bara lösenordet? Har du kollat loggen i routern, kan det vara en uppdatering som applicerats...
Facebook är väl ett exempel på företag som sålt vidare information trots att de sagt att de inte skulle, men då har ju Facebook i många år innan...
Vad får dig att tro att GSM kommer fortleva längre? Att GSM skulle "vara så populärt" i Danmark respektive Tyskland, vad bygger du det på? Bland...
Jag har inte följt denna tråd på länge. Ovan har jag citerat ett inlägg där Vimla skickade sms om att de stängt av VoLTE för en viss...
Jag tänkte att vi kan skapa en samlingstråd om DNA-test och de olika företagen som erbjuder såna test. I rubriken har jag nämnt de fyra företag...
Jag tycker all forumprogramvara som används av diverse sajter jag besöker brukar ha värdelös sökfunktion. Snarare regel än undantag. Jag kör...
Ingen som har svar på ovanstående tro?
Den buggen ska enligt vad jag läst ha varit väldigt allvarlig. Skönt att den är fixad.
Oklart om det gäller work profiles också. Men enligt det senaste jag läste så drabbar det inte alla utan bara vissa, beroende på någon okänd...
Ni som är mer rutinerade på black week/black friday: hur brukar det funka med prisjakt och pricerunner, brukar de sajterna visa sänkta priser (och...
Ingen som har svar på ovanstående? :) Jag kom också på en till fråga. Måste regnmätare och vindmätare befinna sig fysiskt nära väderstationens...
För oss som tecknat tjänsten tidigt och därför har ett lägre pris ("grandfathered plan") så verkar det som att den prisskillnaden inte längre...
Nu är problemet redan löst för TS enligt uppdatering av startinlägget, men det allra enklaste måste väl vara att koppla ihop telefon och dator med...
Det ska finnas en allvarlig bugg som gör att de som har flera användarprofiler i telefonen, och som har nya Android 14, kan drabbas av att...
Vad för galleri-app har du? Mig veterligen följer det inte med någon förinstallerad galleriapp på någon pixel-telefon (förutom Google Photos då),...
Den lösningen blir dock krångligare i nutid när vi har mobila plånböcker, pga virtuella kortnummer. Det är nu vid fler tillfällen kunden måste...