Separate names with a comma.
3655:- + frakt
Då lägger jag 3600 + frakt istället så slipper vi stå utan bud :)
Sålde ett par AirPods PRO till @Krille1869. Inga konstigheter utan trevligt och smidigt. Rekommenderas!
Gjorde ett distansbyte med @tojjetok och vi skickade varsin lur samtidigt. Inte ett bekymmer i världen - som vanligt. Enbart rekommendationer :)
Hej! Skaffat en Jonsbo N3 och behöver därmed ett SFX-nätagg. Återkom gärna om ni har något liggande! Mvh Kalle
Här spekulerar jag: köpt till rätt pris/vunnit/fått och tar hellre en förtjänst i fickan än en extra TV. @Gilgamesh är en klockren säljare - du...
Vill minnas att Mystery Boxen innehöll en 256
Haha jag vet. Jag hann inte tänka hela vägen fram visade det sig. Utmärkt! :)
Köper gärna den näst fräschaste(?) airtagen :)
Köpt av @Armine
Hej! Jagar ett par AirPods Pro (USB-C). Hojta om ni har liggande. Mvh Kalle
Tjusigt! Beställde precis ett par för 191 EUR inkl frakt!
Hej! Sålda till @Krille1869 Mvh Kalle
Hej! Säljer ett par Airpods PRO G2 (lightning) i gott skick - köpta här på forumet för ett par månader sen. Tänkte mig 1500:- + ev frakt (bor i...
Låter kanon! Möjlighet att länka 1900SEK-erbjudandet? :)
Också sugen och har samma bytesförutsättningar men värderar du lurarna till runt 3tkr så betalar du därmed 21500:- (10k känns rimligt att värdera...
Hej! Byte mot en S24 Ultra (svart/512GB)? 3 skal ingår. Mvh Kalle
Hej! Jagar en Nest Hub Max eller liknande 10" att ha i köket. Någon som har en som ligger och skräpar? Mvh Kalle
Sålde ett par hörlurar till @tsaffoon . Inget att anmärka på: trevligt, enkelt och enligt uppgörelse. Varma rekommendationer :)
Sålda till @tsaffoon.
Hej! Säljer ett par svarta Jabra Elite 5 i nyskick. Riktigt fin ljudbild och ANC. Allt som ingår inkl kartong och kvitto medföljer. Säljes för...
Bytte telefon på distans och inte en tillstymmelse till bekymmer. Trevligt, enkelt och snabbt. Rekommenderas varmt! :)
13" kom för första gången i år vilket jag tror trådskaparen förutsatt som allmän kunskap :)
Har ett par Jabra Elite 5 i absolut nyskick. Sitter som ett smäck och välbalanserat ljud/ANC....
Säljes -> Köpes
Hej! På jakt efter en low profile PCI-bracket till ett Quadro-kort (specifikt P620 men ser likadant ut till samtliga kort med 4x MiniDP). Hojta...
Det är billigt :)
Hej! Har en Pixel 8 (svart/128) i mycket fint skick inkl allt som ingår + ett Mous-skal. Önskar en Pixel 8P. Gärna vettigt skick - färg spelar...
Tar det (+ frakt) om du skickar? Mvh Kalle
Såld! :)
Det bådar onekligen gott! :)
Tjusigt! Min order ska gå iväg om drygt en vecka enligt senaste mailet. Ska bli mycket intressant att testa :)
Hej! Säljer en S24 Ultra (Natural Titan/256GB) i absoluta nyskick. Allt som ingår vid köp följer med inkl kvitto och ett Magsafe-skal. Säljes...
Miss av mig: 128GB! Amazon.se
Hej! Säljer en svart Pixel 8 i nyskick. Allt som ingår vid nyköp följer med samt extra skyddsglas och ett Mous-skal värt 599:-. 5300:- plus...
Hej! Har två stycken i nyskick (påslagna i två veckor men tillbaka på Android) inkl silikonhållare. Dina för 500:- + frakt. Mvh Kalle
Den nyper jag :)
Tror mig veta att svaret är nej men kan du bekräfta om det går att läsa av effektförbrukningen, utöver att styra uttaget, via Zigbee?
Hej! Drar tillbaka mitt bud. Behöver en svart för att få det så diskret som möjligt :) Mvh Kalle
+1 på den! Köpte en HP Prodesk 600 G3 för ungefär samma pengar. Behöver du inget instickskort (jag ville ha PCIe för fler LAN-portar) så kan du gå...