Separate names with a comma.
Söker en iPhone 13 Pro, 13 Pro Max, 14 Pro eller 14 Pro Max. Får inte ha högre än iOS 16.5 installerat. Mvh
Onekligen stor differens mellan telefon till telefon. Önskar jag hade haft de siffrorna på min 15PM också, då hade jag inte uppgraderat till en...
Yes, verkar lovande. Tog av den vid 08 imorse från laddaren (var dock på 100% då) och har fortfarande 27% kvar nu vid 20:31. Det med aktiv...
Precis samma för mig. Min 13PM som jag hade innan körde jag med över 100 jailbreaktweaks och efter två års användning hade den fortfarande 93%...
Kan tillägga att jag hade gränsen 80% på sen dag ett men min förra 15PM åt batteri ändå:P
Jag sålde min till Swappie, fick 9700kr:)
Som det ska vara med andra ord, min droppade alltså 1.1% i batterihälsa varje månad. Normalt enligt Apple så det gick inte på garantin:cool:
Finns dessvärre inget jailbreak till 15-serien så det kunde jag inte göra. Annars hade jag definitivt gjort det!:)
Jag hade stora problem med värmen på min 15PM men framförallt batteriet. Gick ned från 100% hälsa till 89% på 10 månader. Hoppas på bättre med...
Har kört med min 16PM en halv dag nu och märker två enorma skillnader mot min tidigare 15PM. - Först ut är värmeutvecklingen som knappt inte...
09:30 var mitt framme och så är jag ledig idag, perfekt detta!:) [ATTACH]
Paketet kom till Skövdes distributionscentral vid 07-tiden så nu känner jag mig lugn. Hoppas du får ditt under dagen!:)
Uppdatering för mig igen: PostNord verkar ha kört på med lastbilen under natten och står nu leverans idag igen!:)
Nä nu står det beräknad leverans måndag 23 september i PostNord-appen!:ehm:
Telenor, beställde 14:02 i fredags förra veckan. Alla som beställde i fredags förra veckan via Telenor som bor i Sthlm eller söder om det är...
SÅDÄRJA!:D [ATTACH]
Aha gött!! Tvekar starkt på att mitt kommer imorgon. Är inte ens skickat än och står som registrerat sen i tisdags!:ehm:
Står det såhär i din PostNord app?:) [ATTACH]
Står samma för mig, fast Telenor!;)
Uppdaterar mig själv nu: Ringde och pratade med Telenor och killen i telefon sa att dem skickar ut alla iPhone-ordrar imorgonbitti ifrån...
Massor av sociala medier, uppdaterar appar ofta, tankar hem nya spel och appar dagligen. Kollar mycket YouTube i högsta upplösning. Ja det rullar...
Förbokade en svart 16PM 256GB vid 14:02 från Telenor i fredags förra veckan. Har stått som "Registrerat" i PostNord-appen sen i tisdags så hoppas...
Har all musik nedladdad och självklart bredband hemma men bränner utan problem 100GB per månad.
Har försökt få kontakt med dig åtskilliga gånger men du undviker mig. Som jag skrev till dig så fick jag jobba över och landade på ett 15h pass i...
Sålde ett Xbox Series X-paket till @Louba och kan verkligen rekomendera honom. Trevlig kontakt och snabb betalning. Tumme upp! :)
Okej tack då hoppar jag!:)
Säljer mitt Series X som jag haft sen release. Anledningen till försäljning är att jag är nybliven förälder och tiden till spelande finns inte...
Vilken iOS version ligger den på?
Önskar köpa en MacBook Pro, bara svart 14 tums av intresse. Vill ha M3-serien och minst 2TB lagring!:)
När jag var där i mars i år cirkulerade det små-hajar som gjorde att man inte fick bada!:P
Maya Bay är så fin strand. Var där i mars i år. Mycket folk bara!
Lagom segt meddelande från Elgiganten, skulle varit framme idag egentligen. Min nya Watch S9 får fortsätta ligga orörd ett tag till:P Din order...
Apple releases iOS & iPadOS 17.0.1 with security patches, along with macOS 13.6 Ventura & watchOS 10.0.1
Kommer garanterat dyka upp i närtid med mer anpassningar till Action Button. Man har redan hittat stora och rejäla exploits i iOS 17 (bland annat...
Vissa uppdateringar är specifika för vissa modeller så inget konstigt! :)
Yes! :)
Förbokade en 15 Pro Max 256GB i svart från Telenor vid 14:10 i fredags och fick bekräftelsemail och allting. Dagarna gick och fick aldrig sms:et...
Verkar vara begränsat till 60GB utomlands? Jag brände 100GB efter 12 dagar i Thailand med Telenor! :)
Blir att boka en 15 Pro Max 256GB på fredag. Inte bestämt mig om jag ska ta "blått titan" eller "svart titan" än dock. Även bokat en Watch Series...
Ja gärna! :)