Separate names with a comma.
Den här billiga plånboken från Amazon fungerar grymt bra ,sitter så hårt på mitt billiga genomskinliga skal med magnet som jag också köpt från...
Mycket nöjd med min UGREEN powerbank än så länge iaf Qi2 25w och de går att ladda 2 prylar till med sladd samtidigt Edit laddar till och med min...
Fått hem Belkins nya 2i1 laddare idag. Telefonen sitter stenhårt i den iaf Mycket smidig ,lätt att fälla ihop och ta med om man skulle vilja det .
Jasså hade du använt den där grejen att pressa bubblor med ? Behövde inte ens använda den själv .
Har Spigen skärmskydd. Sjukt enkelt att få dit utan bubblor och jag känner ingen skillnad motför utan Har valt extra känslig skärm eller vad det heter
Nu finns Belkins nya 25w trådlösa 2 i 1 och 3 i 1 laddare att köpa hos inet och webhallen . Även köpt UGREEN MagFlow magnetisk powerbank 10000...
Kör själv Max 80% nu..Aldrig gjort tidigare men jag hade tänkt testa och se om jag kan ha sen här längre än 2 år
Min erfarenhet av 120w snabbladdning är att laddar du fullt t hela tiden och har tänkt ha den 2 år så har de iaf för mig senaste 6 åren inte varit...
Inte sämre än någon annan telefon med slö laddning som jag ägt.. Jo det blir varmare med trådlös laddning. Men den blir ju varm i solen också ....
Tja,tycker inte någon mobil är värd 14500kr. Men 7500 som jag gav tycker jag den nästan är värd. Men 4000kr borde vara lagom. Vad jag betalade...
Måste väl ändå vara gjort för att den ska klara det ? Kina mobiler har väl 66-80w trådlöst redan nu . Och 120w trådat..har kört det i flera år ....
Ställt ner animationer men även före det så tyckte jag den hade bra flyt ..ja kanske inte är så känslig
Märkligt ,min flyter då på som smör.Betydligt bättre än sonens iPhone eller min gamla Xiaomi iaf. Får väl vara glad jag inte märker av nått då
Så 9k för en 10 pro xl oöppnad med kvitto tycker du är ett vansinnigt pris ? Kostar nu 14490kr billigast på nätet ny. 9k för en helt ny med...
Trögjobbad ? Är din trasig ?
Extremt tveksamt För mycket som inte fungerar här. Skulle allt funka perfekt och jag kan söka bilder osv i goggle Drive å foto appen så kanske ..
Hm,någonting skumt för så där lika var inte korten innan .. jaja..rätt coolt iaf
Tja ,ändå rätt coolt med ai. Var hos min mor och far och testade fotografera ett hus många hundra meter bort,såg knappt stugan utan telefon....
7560kr för pixel 10 pro xl. Hur kan någon köpa 10 pro som är dyrare ?
Tror det handlar om pengar. Skulle de lätt tjäna pengar vore det alla som använde det .
system-om telefonen-tryck på version 5ggr eller tills du låser upp utvecklare. sen system scrolla ner till utvecklaralternativ. scrolla ner till...
Jo helt klart. Finns ju vissa fördelar men jag har inte riktigt lärt mig använda AI än. Förutom mest på skoj
En smärre chock när man kommer från 120w laddning :-) Helst trådlöst...Fruktansvärt sakta,Dock är de rätt skönt att kunna ladda trådlöst medans...
Tja.Funkar sjukt bra med vanlig användning . Ska man spela och vill ha allt max så får man helt enkelt välja en mobil som är gjord för det. Tror...
Använt mig flera timmar.grymt förvånad att batteriet varit så bra redan första dagen när jag laddat ner alla appar och grejat med den konstant .....
Riktigt bra. Känns som man knappast lär bli besviken . Intressant att de tycker film också blir riktigt bra. Läst,sett en del som inte alls håller...
Tycker de är mer positiva än vad jag trodde faktiskt. En del klagar på batteriet och en del säger det är bra. Men jag gissar att batteriet behöver...
Skönt ,verkar som att de flesta börjar skicka ut idag iaf
Mm..Ja det återstår ju att se. Men vist hade Pixel 9 samma sak eller har jag drömt ? Funderar faktiskt att försöka ta hand om den här lite...
Vad tror ni om batterihistoren som en del verkar galna över ?. Att den efter vist antal cykler kommer att justera laddhastighet osv ? Känner mig...
45w är max. Den som ger 67w är ju om du framförallt ska ladda två grejor samtidigt. Ja har 120w på min Xiaomi . Bisarrt snabb,18 minuter 0-100. Så...
Ljungby kl1143 . Men beräknas komma hit på fredag.. Bor vid världens ände
Näe den är skickad ,här inom 1-2 dagar. Enligt mailet jag fått iaf ..Halebop
Jag beställde 24 och den är skickad idag från Halebop
Såja nu är min skickad från Halebop. Sjukt peppad.Bara haft billigare Xiaomi sista åren. Sista goggle telefonen jag hade var en Nexus 6
Nice ,inte alls avundsjuk :-(
Står att man får ett mail när den är skickad. Hoppas verkligen att den skickas idag men jag är skeptisk
Läste nått att den inte går på fulla ghz. Men vist,den kommer inte att konkurera med 25 ultra. Men är övertygad att den kommer att räcka till...
Blev spigen för mig till att börja med Sen blir det jaga flera skal. Gärna ett genomskinligt som inte blir gult på en gång eller 1 miljon repor ....
Ja jag var ju sen,beställde 24e På nått mystiskt sätt hade jag helt missat att de nya Pixel telefonerna just presenterats Jaja,vore fint om de...