Separate names with a comma.
Jo du får cashback även vid köp utomlands. Dock tar Amex en väldigt hög valutaväxlingsavgift, 2%, så det är bättre att använda...
De höjde idag, ingen annan har rapporterat om det :)
Santander höjer på Avanzas plattform. Dock ligger de inte högst (Borgo, Froda, Nordax ligger på 3,45 %).
Trist, men tack för info
Aldrig på helgen
Två veckor sedan sist så dags för en uppdatering. Inte så stora förändringar, men kortare löptider har stigit marginellt. Obundet 3,85 % Mangold...
Är det fortsatt så att köp via Curve hos matbutiker taggas som just köp i matbutiker? Är ju viktigt då EDC ger 1 % cashback vid köp i matbutiker...
Leveransen ska väl vara gratis när du blir inbjuden? Eller det kanske är ändrat så man får en cashbonus på £5?
Skandia justerar flera räntor. Ligger bla högst för rörligt bland "storbankerna". De ligger även högst av alla banker vad gäller 3 mån. Rörlig...
Ah jo ett presentkort kanske max kan vara på 2000 kr, men du kan använda flera presentkort vid en beställning. Senast jag handlade (tidigare i...
Vad menar du? Det finns ju ingen övre begränsning i storlek av presentkort. Handlar du för över 2000 kr blir ju rabatten över 100 kr (5%)
Kan ordna 5% rabatt på presentkort, men rabattkuponger är det ont av
Borgo 3,75 % och månadsvis kapitalisering. De brukar ligga i topp också. Även Lunar 3,75% har månadsvis kapitalisering dock ligger de inte alltid...
Det är ju enbart relevant from april 2025, eftersom det är helt gratis just nu
Jag har nu testat Levler i lite mer än en månad. Har tidigare främst kört Avanza men även Nordnet, Degiro, Swedbank, Nordea, Aktieinvest så skulle...
I vissa internetbutiker kan man inte betala med Amex men med Paypal, då använder jag Paypal för att kunna använda mitt Amex-kort. Tidigare använde...
Ja. Men tycker det är lite märkligt då jag inte trodde Mangold riktade sig mot småsparare, utan PB och företagskunder. Men de kanske använder...
Mangold seglar upp som högst bland rörliga konton, 3,85% Mangold höjer räntan till 3,85 procent - Mangold Fondkommission AB
Det handlade om att Rockers cashback delvis ges för att man gjort en motprestation (bjudit in folk till kortet). Medan andra kort får man samma...
Skulle du behålla Rocker så skulle jag komplettera det med ett Amex Blue Cashback istället för Shell. Kortet ger 1,25 % cashback (inget tak). Det...
Froda och Nordax svarar och lägger sig på samma nivå
Ett är sålt till christianX0 men jag har två kvar om det finns fortsatt intresse
Säljer ett skal Samsung Galaxy S22+ (Plus) av modellen iFace First Class. Helt nytt i kartong. Pris: 90 kr + frakt (butikspris ca 260 kr) Skriv...
Yes det är till vanliga S21, jag skickar ett PM
Säljer skärmskydd i härdat glas till Samsung Galaxy S21. Det ingår även ett kameraskydd till bakkameran (se bild). Pris: 30 kr + frakt Skriv i...
Jag kör Bank norwegian som ger 0,5% cashback, inga checkar eller så utan du "för över" cashbacken så den minskar fakturan på deras hemsida. Ingen...
Borgo höjer även hos Avanza och lägger sig högst på den plattformen
Landshypotek höjer
Var ett tag sen topplistan uppdaterades, dock inte så stora förändringar Obundet 3,75% Lunar, Moank (Morrowbank om man mailar och ber dem höja)...
SBAB höjer till 3,4 % (från 3,25 %)
Jag reser oftast utanför EU och köper alltid lokalt simkort i respektive land. Nästan alla länder (exkl vissa afrikanska) har små affärer/kiosker...
”Det klassiska TV4 Play med underhållning och nyheter är alltid gratis.” Så blir nya TV4 Play
Hittar du ingen här så finns en drös på Tradera. Från 20 kr och uppåt. Är nog bra att aktivera koden relativt snart då TV4 Play och Cmore kommer...
Ja det förstår jag. Men det jag är ute efter är att få en notis om när den rör sig. Tex om en tjuv stjäl båten och börjar köra iväg med den (och...
Jag har försökt läsa på men inte riktigt hittat om Airtags har följande funktionalitet: Jag har en båt som ligger vid en båtplats några mil bort...
Då det inte gäller alla kunder så tog jag inte med dem. Öppnar man ett konto där nu får man 3,6 %. Det går att få 3,75 % om man "klagar"
Var länge sen vi såg en sammanställning: Obundet 3,75% Lunar, Moank (Morrowbank om man mailar och ber dem höja) 3,70% Qliro, BROCC, Sevenday Bank,...
Lunar har numera helt vanliga svenska bankkonton så det tar precis lika länge som att skicka till en annan svensk bank (dvs före 13.45 så är de...
Borgo, Resurs och Nordax matchar och lägger sig också högst, 3,40%
Jo men det kan du ta ut när du är på plats i landet istället… i de länder som använder mycket kontanter finns även många bankomater och nästan...