Separate names with a comma.
Har hittat fler samsung, verkar som det är skillnad mellan skärmarna. om man skall ha samsung sök efter P/N nr 60H00287 Sony har P/N nr 60H00443...
Tror Delen passar utan tvekan, är dock lite rädd att kostnaden för skärmen kan springa iväg. om man åker på tull och moms.
Hej, tack för den måste ha missat den totalt. skall försöka hitta något inom eu, så jag slipper extra kostnader. sonys kostar på ebay 28 pund+...
Hejsan, min lcd till min Desire har spruckit i mitten, så nu skall jag hitta en ny, har sett diverse trådar om hur man ser det är en lcd eller...
Jag tackar för hjälpen det hjälpte med att avinstallera och hämta hem det igen:)
Jag får inte ad free att funka står bara att den skall uppdateras men jag vet inte hur. Någon som vet?
Angry birds funkar mycket dåligt laggar mycket.
Kan vara apparna. Det som jag glömde säga innan var att min kan stängas av relativt snabbt, det är när jag kommer upp i timmar ca 120-150 som den...
Detta Problem har jag också, dock verkar det förvärras på telefonen när den varit igång över 150 timmar. jag har prövat en HR utan resultat och...