Separate names with a comma.
2700 med upphämtning
Jag tar Mini DisplayPort
Budar 2100 inklusive frakt för bara telefonen utan Jabra
Jag tar gärna evutec skalet
Pm skickat
200kr bjudet
Har en kollega som kan vara intresserad , 4600 plus frakt ?
Har köpt två av Mohnke redan :) rekommenderas starkt
Köpes Omgående.
Har en Lenovo Thinkpad T460S som är byggd som en pansarvagn. Kolfiberchassi som tål både tapp från höga höjder samt vatten spill på tangentbordet....
Om den finns i Göteborg så tar jag den.
En Xperia XZ2 samt 1400kr?
3200
Yes olåst
Se bilder för skick, funkar klockrent rent. Enda negativa är lite problem med laddningen , vet inte om det beror på att det inte är original...
Yes den finns kvar. Skicka pm med ditt nummer.
Dem får inte skriva det för Apple pga dem inte är en officiellt certifierad verkstad. Dem köper in original produkter till samtliga märken dem...
Det stämmer bra det, FixMyPhone använder bara äkta produkter direkt från Apple. Kostar skjortan att byta ut batteri hos dem , din polare hade...
Helt i nyskick Ca 1 månad gammal Glasskydd sitter på sen dag 1 Silver 64Gb 100% Batterihälsa Oanvända hörlurar Komplett med kvitto osv....
Ajdå synd, måndag tisdag och onsdag är väl också röda dagar så dröjer ju nästan en vecka innan postnord levererar
6K bjudet för Mate 20 PRO. När avslutas budgivningen ?
Kan säga att det är det bästa skalet jag haft. Grymt bra grepp och perfekt klick på knapparna. Fyndpris
Jag är intresserad
Min blev såld till Jimmyfogelqvist idag tyvärr
3058kr inklusive skicka lätt frakt
Har två st Ipad mini 4 och skulle vilja sälja en av dem. 1: Rosa i väldigt fint skick 16gb Wifi Endast laddare samt skal. 2: Space Grey med...
Fantastisk fin och bra mobil bytes, helst Oneplus 6T eller iPhone andra förslag är välkomna. Äldre modeller är inte intressanta. Kartong laddare...
Oneplus 5T 128/8 i nyskick ??
Om skicket är som du beskriver på läderskalet så budar jag 120kr inklusive frakt
Du har PM
Sänker priset till 4900
Om du kan ta dig till Göteborg så har jag en Oneplus 5 i guld färgen för 2000. Original bambu skal samt en kvalitets spigen skal följer med....
Modell 20HGS63D00) Omfattas av utökad garanti, 840 dagar kvar. Datorn har även en global fabriksgaranti med service på plats som är giltig...
Söker en i fint skick, färg samt minne spelar mindre roll. Max pris 2558 inklusive skicka lätt.
tar tillbaka bud
Lenovo Thinkpad T470S i nyskick för 5500kr Bättre laptopp för pengarna är nog jäävligt svår att hitta. Tror den väger 1.6kg
2000kr
Tjenare , har en IPhone X i nyskick 256GB för 7K 100% batterihälsa Kvitto kartong osv finns.
1100kr inklusive skicka lätt frakt. Skicka pm med ditt nummer isåfall.
Dem är tyvärr redan sålda till @johanc84