Separate names with a comma.
ok, ja jag kunde kanske ha sockrat det hela med lite hurrarop för saker jag direkt kan se är bättre i maxen, men när jag insåg att jag skrev i...
Jag är lite förvånad över din ton, det är inte likt dig och jag kan inte låta bli att undra om du verkligen läste riktigt ordentligt vad jag...
jag sitter själv nu i den sitsen att jag verkligen försöker lära mig tycka om iPhone Xs max som jag i nåt slags dumdristigt rus skaffade hem...
det där har inte bara med apple pay eller bankstödet att göra utan det är en hårdvarugrej. i de av samsungs telefoner och klockor som har fullt...
Köpte ett skal av NiQ3. Affären gick väldigt snabbt, smidigt och trevligt tillväga och skalet var som nytt. Kan varmt rekommendera NiQ3 som säljare!
@NiQ3 Har du kvar skalet och kan du isf posta det idag? Var snäll och pm:a mig isf :). (Jag tappade precis min i klinkersgolvet så hårdplastskalet...
De får gärna experimentera först på s9-orna för mig, så jag kan få en buggfri version till min note9 :D. ärligt talat så är ju ofta den sista...
Kort kommentar ang mjukvaran för Moto resp xiaomi bara: Lenovo/Moto har ganska ren och riktigt trevlig mjukvara med bara ett fåtal tillägg som...
som du väl redan vet så har du ju bra kamera i note9 också, och är det å jobbets vägnar du fotar mest så kanske den extra wow jag dreglar för det...
note9 får regelbundet månadens säkerhetspatch, med 2-3 veckors fördröjning, vilket är riktigt bra i androidvärlden. lite irriterande med huawei är...
Jag tycker faktiskt tvärtom. Jag tycker den går riktigt hyfsat att hantera som telefon vilket inte var vad jag hade väntat mig, samtidigt som...
Fick ännu en gång nöjet att sälja en telefon till @mullsjomannen :). Mycket smidig affär med snabb och trevlig kommunikation och blixtsnabb...
@easycure1974 jag tar det för 250 :), pm:a mig tack
fast det är ju inte den tab A du får i erbjudandet, det är ju den gamla modellen 10.1
Jag fick hem en svart global i veckan. Hade väntat på den så erbarmligt länge att jag hann slå till på och få hem en mate 20x under tiden, och då...
min lämnade tele2 igår kväll och skulle ha kommit fram idag, men den scannades i veddesta först kl 9.30 imorse och står nu som försenad och kommer...
jag har haft båda. det beror på hur mycket stök och bök du vill ha. kvalitet och prestanda är det sannerligen inget fel på i mi paden, men mig...
Är det nån som vet hur de olika jbl linkarna placerar sig som musikhögtalare i förhållande till jbl's "vanliga" högtalare? Tex om vi nu använder...
Ja, har redan sålt den faktiskt :)
känner du möjligtvis till hur det funkar med xz3/ps4-dealen - skickas ps4 tillsammans med luren eller har man ingen aning om när man får ps4?
@Fredz för mig var det xz3 som lockade och ps4 har jag ingen nytta av personligen eller inom närmaste familjen. jag kunde inte hålla emot längre...
med telia, i stäkets industriområde, kallhäll jaha se där ja, tog ur jobb-simmet nu bara för att testa och precis som du säger dök knappen upp...
nope, får fortfarande inte fram den inställningen. men jag har en bit över 100 Mbps som jag brukar
Tror jag och R3born borde ha det i alla fall, vi har båda L29 och har fått patchen som återställde widevine L1.
hmm, jag har telia- och telenor-sim i min och får inte heller fram high-speed mode - men jag bor i skogen. men jobbar i sthlm, så ska kolla...
plötsligt idag när jag tänkte köra lite netflix på lunchen så gick det inte att öppna den moddade appen, den krävde att jag uppdaterade. så jag...
Nu kom jag på det, har suttit och klurat på mobiler och plattor jag haft men inte kommit på nåt som verkligen sticker ut jämfört med allt annat...
Det här hade jag inte kunnat motstå om jag inte hade tvingat mig till det: HTC U12+ 64GB Ceramic Black - Mobiltelefon 4.590:- (8.590:-, näst...
wonda tar £49 för den, och jag tror jag har sett ett pris på typ 900 pix nånstans också. men själva har de troligen fått med pennan gratis, för...
ja de har väl lärt sig hur de ska skriva nu, så nu borde det gå smidigare med leveransen - håller tummarna för dig :)
Nej fy så tråkigt :(! Hur tänker du göra nu? Jo så var det ju, men vi hade ju pennor och fick våra om än med lite fördröjning - vad kan...
Ja det kommer du, och jag med :(. Ska man behöva göra sig ett halsband av den, tänk typ senilsnöre? Så sant :D
de har inte gjort så förut härikring med den här tjänsten, känns som att det kanske kan finnas lokala variationer då. men då har man fått det där...
jaha, det kunde man ge sig f-n på! det framgick ingenstans hur dom skulle leverera och jag fick inget sånt där mess man alltid får annars där man...
var kollar du? går du från deras trackinglänk eller använder du en app och isf vilken? min deliveries-app visade ingenting men det berodde på att...
Ja min började äntligen röra på sig igår kväll också, lämnade senast Leipzig vid 4-snåret och beräknas komma fram idag. Bor ju bara 2 mil från...
hoppas, hoppas det där är sant nu :scared:!
@museo12 du berättar väl så fort du får svar :)?
Det är onekligen mycket synd om oss :P. Här sitter vi i misär med bara våra note9 i kanske flera dagar till
syftar du på de här svaren?: when the international version will be available? how long will take to receive in UK? A: EVR-L29 is international...