Separate names with a comma.
Har en X200 Ultra och saknar min S25 Ultra jag hade innan så är lite sugen på byta ifall det är intressant
Jag kör Aurorastore som uppdaterar Google Play Services, Google Wallet mm till nyare versioner innan de uppdateras via Play Store. Det kanske kan...
Så konstigt att vissa får det här problemet och andra inte. Nu var det ju inte ens en trial uppdatering utan en stabil som kom idag om jag såg rätt
Menar du dagens uppdatering eller den som kom för ett par dagar sen? Jag installerade dagens och har använt både Google Wallet samt Curve idag...
Har också senaste trial uppdatering samt RCS aktiverat på båda min SIM kort utan problem
Ja gillar det också men kan inte säga att jag är så imponerad över batteritiden för övrigt. Tycker inte batteriet känns så mycket bättre än den...
Ytterligare en ny trial update
Nu trial update igen
Det är en trial, men du kanske har sökt efter det ?
Hittade en changelog med mer detaljer Chinese log has more information as the following: "camera Added new creation function of "Landscape and...
Ny trial uppdatering igen, sparsmakat med info om ändringar. Några nya filter kanske som jag iaf inte sett tidigare, positive film och clear blue
Ny trial uppdatering
Jag gav upp med aodnotify och Grayscaler. Körde Smart Launcher och även Niagara Launcher ett tag men kör stock Launchern nu till slut. Dock...
Ja jag kör Tre och det fungerar för mig
Ny trial igen. Kört in den och inte märkt något konstigt
Har installerat senaste Trial och inga problem än så länge
Jag gillar telefonen i det stora hela men har ett par sjukt störande saker. Jag kör aodNotify, Vivid N.G och Grayscaler som alla kräver...
Sålde ett par skal till Miiliio och det var lika smidigt och snabbt som det alltid varit när man gjort affärer med honom. Ett föredöme som många...
Jadå, den är köpt direkt ifrån Samsung
Ja fick precis in mina sex taggar så supernöjd. Tack igen för kanontipset
Nej den failar på samma som ADBAppcontrol misslyckades med. Ser bara ut som man lyckas tills man startar om. Man ropade visst hej för tidigt Men...
8000 plus frakt ?
Det har jag inte fått upp. Men har du skapat ett Vivo konto och loggat in med det? Däremot upptäckte jag precis nu när jag startade om telefonen...
Om ni inte har testat Shizuku ihop med Canta kan jag rekommendera det. Riktigt smidigt för ett debloata det sista Kina apparna som man var tveksam...
Tjena Jag har en svart 512 GB som är i kanonskick. Skärmskydd och skal på sen dag nummer ett. Med kartong och sånt.
Jag har ett sista störande moment som hindrar mig från att njuta fullt ut av telefonen :) Misstänker att det inte är så mycket att göra men kollar...
Nej det gjorde ingen skillnad, fick avinstallera och ge behörigheter igen. Samma som appen hade innan och för tillfället fungerar den iaf :)
Såld till Prodrive
Har installerat via Play Butik och inte uppdaterat. Det enda sättet att få igång det var att avinstallera och sen installera igen. Hoppas det inte...
Kör någon Microsoft Teams ? Det fungerade först men nu vägrar det starta. Hittat att fler har problem med det och följt lite olika instruktioner...
Då kanske min lägger av imorgon då
Jag uppdaterade min till senaste trial idag när jag fick min telefon och kunde lägga in mitt Curve kort i Google Play nyss
Ja med ADB AppControl fanns det sjukt mycket mer saker som det låter som man vill avinstallera/inaktivera. Måste bara försöka förstå vad allt är :)
Ja har röjt rejält nu och fått igång alla mina viktiga program och bytt launcher och det känns helt ok. Tagit lite bilder och jag är en amatör men...
Det var en smärre chock att starta upp en Vivo, fasiken vad tjänster och grejer den ville att man skulle godkänna. Hälften fattade man ju inte ens...
Hej! Har skaffat en ny Fenix så säljer min gamla. Det är en Fenix 7X Sapphire Solar Edition 51 mm. Alltså den största modellen så den passar...
Båda sålda till Miiliio
Nej de är inte nya
Tack för tips, ska kika på den
Har två fina skal till salu och de hör nog till de bästa skal som finns till S25 Ultra Båda med MagSafe Ett Pitaka Sunset Moonrise Sunset...