Separate names with a comma.
Du glömde en viktig aspekt: din budget. Om jag ska rekommendera en vettig platta under 5000 är det Xiaomi Pad 5 som just nu kostar 3200 kr på...
Jag går inte bananas på alla som tipsar om produkter som jag inte är det minsta intresserad av. Bara att scrolla vidare...
Take a chill pill dude. HK Onyx Studio 7 har åtminstone enligt Prisjakt inte varit nere på 1200. Men, det är din överreaktion som är mest...
HK Onyx Studio 7 för 1200kr på Ica Maxi.
Skaffa det! Sjukt värt det. Kostar väl typ 40 spänn för att få det som privatperson.
Via Benify, inte vanliga Samsung sidan.
Haft den i snart 2 år. Har haft Siemens och Cylinda innan, men denna är något helt annat. Torkar snabbare och skonsammare. Sedan är det inte fel...
Har en och är sjukt nöjd.
15% rabatt
Wow, grymt, vad kul att du är nöjd. Undrar hur den står sig mot fjolårets Q960a. Would love to know that.
We are all in the same boat here. Finns ingen anledning att tjafsa om huruvida Samsung borde göra si eller så. Att vissa av oss, inklusive jag,...
Lite märklig logik där. Black Month ska ju vara Samsungs motsvarighet till BF. Då ska priserna vara betydligt lägre än de erbjudit tidigare under...
Högtalarstativ från Norstone i nyskick. NorStone Stylum 2 - Högtalarstativ - Tillbehör Mitt pris 800 kr. Priset kan diskuteras vid en snabb...
NorStone Stylum 2 - Högtalarstativ - Tillbehör Jag har dessa som jag inte längre har något behov av. De är i nyskick om du är intresserad.
Tyvärr är det troligtvis så. Årets Black Month är ett flopp. Fjolårets Black Month var ljusår bättre.
Kan bara instämma; fjolårets Black Month var miles better än årets. Denna har sämre priser än de hade för bara några veckor sedan. Jag köpte...
Återkom gärna du med när du hunnit testa lite.
Återkom gärna med första intryck när du hinner.
Extremt prisvärd och sjukt bra dolby atmos immersion för pengarna. LG SP11RA SOUNDBAR - Power.se
Ni som köpt Q995b, har ni fått hem den ännu? Om ja, skriv gärna era intryck så här långt.
Köpte Sonos Arc +Sub + SL igår och har testat lite. Har haft Q960a innan. Med hänsyn till priset kan jag konstatera att Q960A är bättre för film....
Självklart!!
Så Sonos ARC är klart överreklamerad för film?
Det är ganska otympligt att frakta dessa och de kanske behöver fraktas separat. Ska kolla upp det.
En av de bästa soundbars på marknaden 2021. Absoluta nyskick. Kvitto och garanti finns t.o.m. december 2023. All info finns här: HW-Q960A...
Q995b har framför allt följande fördelar: - Mycket bättre finish, som inte är en damm magnet som Q960a. - Displayen sitter fram så att du kan se...
Nu kommer rean!
Samma för mig, man får logga ut och in för att lagerstatusen ska visa rätt lagersaldo. Skitstörigt.
Sant. Ha lite is i magen.
Helt ärligt tycker jag att denna är mer prisvärd: LG 65" B2 4K OLED TV (2022) - Elgiganten
Vad menar du? Samsung sköter prissättningen på Benifyportalen, men sidan har blivit mycket rörigare på sistone. Det är Samsung jag riktar kritiken...
Min teori är följande: imorse när jag loggade in på Benify var det fortfarande Black Week erbjudanden som skulle pågå fram till imorgon. Plötsligt...
Kan säga att fjolårets Black Month var ofantligt bättre än årets version.
Jag pratade med Samsung innan och de sa att de kommer att se över priserna på Benify, då de fått indikationer på att priserna inte alls prissänkts...
Nu är Samsung Black Month up and running, men sidan är högst instabil. Priserna verkar inte korrekta.
Priserna verkar felaktiga på Benify enligt Samsung själva. Vi ska nog inte förkasta priserna ännu.
Stort tack för det snabba svaret.
Är lite osäker, men är detta ATV med EARC?
Jag skulle tro att många returer kanske handlar om impulsköp där kunden inte ens brutit upp förseglingen.
Ok, det visste jag inte, men har de inte skyldighet att uppge om det är refurbished enheter som de säljer?