Separate names with a comma.
Det som inte fick hända hände för ett år sedan. En mint condition Pixel 6 Pro tappades i asfalten och plötsligt gjorde en krossad och ej...
Tänkte starta en samlingstråd för oss som är intresserade av att använda Nexus 6P på cykel. Det finns i dagsläget olika hållare och av erfarenhet...
Hej! Är lite brådis men i helgen åker en släkting till Kanada och då vi båda har ganska slöa telefoner (från 2012) så tänkte jag höra om det finns...
Mamma vill ha ny mobil, då den gamla, antika (8+ år) börjar ge upp. Är i första hand ute efter en N4/N5 i väldigt bra skick. För N4 kan jag...
Har sökt en del men kommer bara in på skumma hemsidor. Någon som vet ett enkelt och straight forward sätt att låsa upp ZTE mf669? I första hand...
Är intresserad av att fixa en enkel och simpel poll att integrera på scriptogr.am. Det vore grymt om den också kunde lagras mot dropbox, och det...
Uppgraderade tyvärr min Mecenat-app och upptäcker till min fasa att den blivit 100 gånger mer bloatad. Enda funktionen jag är intresserad av är...
Presentkort på 300 kr som gäller hela MAX hamburgerrestaurangers sortiment. Fick som födelsedagspresent i februari, men kommer inte nyttja det....
"Heart of the Swarm is the first expansion set to Blizzard Entertainment's sci-fi real-time strategy game StarCraft® II: Wings of Liberty. Heart...
Ser till ens förtvivlan hur 8GB modellen av N4:an går att beställa för ca 1800 kr i USA. Är det någon som har tips på hur man kan komma över den...
Ska lira lite med polarna som tjatat på en att skaffa spelet. Någon som har det liggandes som kan tänka sig sälja av det för en billig peng...
Halloj! Vet inte om det är helt rätt avdelning men ska köpa ett spel till lillsonen i veckan och undrar om inte någon kanske har en 50 kr:s...
Tyvärr fungerar inte standard, "ondemand", för Viber på Galaxy S Mini. Beror troligtvis på en kombination av att CPU:n har en ganska låg...
Har kollat forat utan att hitta närmre kring detta ämne. Har dock läst om dylikt på andra siter så problemet verkar det som att folk har. Vad...
Upptäckte först idag att när jag tänker skriva något så har jag inga åäö längre, utan bara engelsk layout. Vilka filer är det som påverkar...