Separate names with a comma.
Du kommer troligtvis få en slutfaktura.
Endast saltvatten biter sig igenom IP certifieringen, jag märkte dock att högtalarna svämmar över vid kontakt med vatten men de fungerar som...
S3an såld för 800! Vid intresse av hörlurarna skriv ett pm! Tråden kan låsas
Självklart Bump nr 2
Om en vecka.
S3an åker med tillbehören. Knebus har högsta på 700 kr.
BUMP! A Jays sålda. Endast S3an och Sms Audio lurarna kvar
Vill du ha hela lådan med allt i eller bara det materiella som går att använda utan lådan? 12:E Februari iår köptes dom såg jag på kvittot nu
Ska kolla kvittot! I börjar av året skulle jag gissa. Har använt dem till o från i 2 månader men använde ett par comply foam istället för...
Batteritiden på det vanliga batteriet är bra. Köpte det stora batteriet för att kunna filma några omgångar STCC i fjol. [img] [img] [img]...
Kan tänka mig 900 spänn med frakt för S3an + alla tillbehör ingår såklart.
Hej vill bli av med dessa. Har skaffat en Z2 med brusreducerande hörlurar som är kanonskitbra! Bud som gäller och inga skambud eller...
Sista bump! Mindre än 24H kvar
BUMP 1
Säljer min kära S4:a via Tradera! http://www.tradera.com/item/260103/210604126/samsung-galaxy-s4-nyskick-med-massor-av-tillbehor-olast
Lås tråd abonnemang uppsagt!
sista bump!
Men bara om numret inte är ett 3 nummer väl?
Dessvärre tror jag att du får göra en nummerändring isåfall
BUMP! Ingen som har sonys brusreducerande hörlurar som ingick när en Z2 införskaffades?
BUMP 2
Galaxy S3 pebble blue med massa skal och större batteri :P
Någon som har dessa hörlurar liggandes?
BUMP1 Telefonen ingår utan extra kostnad om det var oklart.
Då jag inte vill ha TRE längre så tänkte jag kolla om någon i detta forum vill ta över mitt abonnemang och telefon. Galaxy S3 pebble blue följde...
Någon som vet om brusreduceringen endast fungerar med Sonys hörlurar som ingår hos Telia eller om det går lika bra med ett par Jays Five?
Hej har denna ute på tradera: http://www.tradera.com/item/340254/198929106/hp-pavilion-dv6-3150so-lagt-utrop funkar o spela med också!
Högsta bud för S3an är 1300 kr och för 1500 kr inkl frakt så får ni alla tillbehör till s3an
Köpte Galaxy Gear av tojjetok, väldigt nöjd kanonbra affär!
Bump 1
Säljer en olåst Galaxy S3 pebble blue med alla tillbehör som jag fick i lådan samt blått otterbox skydd och Sverige batterilucka: BUD Sedan har...
1400 är mitt sista bud :P
SGS 3 pebble blue olåst med (massor av tbh), extended battery och ett antal skal! Repfri display (copter sitter på), någon skavank vid hörnen och...
1100 med frakt för klockan!
Är iPhonen olåst?
Skulle vilja se om någon vill byta sin Lumia 1020 mot min Galaxy S4 (blå) som är olåst och det bör din Lumia 1020 också vara. Likaså fri från...
SKROSS adaptern är inte jätteklumpig, den är förvånansvärt tunn dessutom. Har en själv och kan starkt rekommenderas!
BUMP nr 2
BUMP!
Då får du gå över 280 kr för båda. Kan tänka mig o släppa båda för 350 kr med frakt då båda spelen går för ca 500 kr i butik. Kvitto...