Separate names with a comma.
Jag är sjukt sugen (som nämnt ovan) men har lite svårt att motivera köpet hemma då vi har en soundbar + subwoofer från Philips, Mi Box till...
Nu finns både Link Bar och subwoofern på Elgiganten! (JBL sw10). Anser att det var på tiden!
Jag har länge suttit och svurit på att Mi Boxen nu laggar efter varannan session i strömsparläge! Kanske får prova att slå på CEC igen... Men...
Ser spontant inte ut som att appen finns till Android TV :(
Eftersom Apple marknadsför 18 timmars batteritid på båda är samma sak lite svårt att definiera då AW4 hade lätt för att klara två arbetsdagar....
Vaknade upp till nyheten idag! Så glad att jag inte köpte det till mitt (vanliga) ps4... :o
Råbiff blev direkt min och sambons favoriträtt! Kan vara så sjukt gott.
Personligen föredrar jag den lilla pucken till Activeklockorna. Men då har jag inte tänkt på att det finns armband som inte går isär när de är av....
Inget att be om ursäkt för :) hopps inte att jag framförde det så!
Hur menar du? Face ID fungerar utmärkt med LastPass. Det beror väl på om Google uppdaterar befintliga säkerhets APIer eller om det kommer ett helt...
Nu har jag inte tittat på videon (pallar inte) men Painfully Honest Tech har ju verkligen gått ned sig i starka rubriker. Gissar på att videon...
Samsung har inte gjort det med Galaxy Watch så vitt jag vet. Det finns gråimporter, men samma problem uppstår.
Hade igår problem med att OnePlus 6 vägrade köra över ljudet till Auto. Drog ut sladden och satte i den igen minst fem gånger innan jag startade...
Yes, det är lite drygt av Samsung att endast erbjuda 4G-modellen i Sverige då den per automatik blir dyrare. Personligen hade jag valt den ändå,...
Ofta har ju trådlösa laddare (speciellt sett på Samsung) en rund ring som är mjukare. Syftet är väl att telefonen inte ska glida av. Hur se...
Det är visserligen värre... Du råkar inte ha en Apple Store nära? :innocent: Du verkar dock inte vara ensam: How To Fix iOS 13 Update Requested...
Stressa inte! iOS13 har varit lite problemfyllt, och inte bara för dem som stör sig på att tre fingrar aktiverar en ny meny i PUBGB... För mig...
Tur att det är ett val för jag tycker helt tvärt om :) Gillar att ios öppnar för att läsa notiserna med face unlock. Hoppas att ex. Bank ID får...
Finns absolut risk för att flera här och plingar till. För mig känns det dock bara som ett problem om jag ber den släcka ljuset och fel rum...
Har kört med Revolut några dagar i Budapest nu och det fungerar hur bra som helst! Skönt att kunna ha den lokala valutan för att lättare se hur...
Fungerar för min nästan jämt på båda plattformar. Lastpass är beroende av att se ett adressfält längst upp på den öppna sidan, tror det gäller...
De kanske vill påvisa kamerakvaliteten inför att 4an släpps. Det bör ju bara bli bättre :cool: Såg reklamen för någon dag sedan och tyckte iaf att...
Har aldrig haft det valet...
Vad menar du med att s10 inte stödjer Galaxy Buds? Det är ett svårt val då de är så lika på många sätt. Om priset inte spelar in hade jag nog...
Tur är väl det! Hade helt sabbat det underbara gränssnittet :cool: runda klockor är snyggt, men det blir opraktiskt. Sjukt sugen på Watch 5 om...
Jag är nog lite inne på iPhone 11 ändå, fast Pro-modellen då eftersom 9190 kr för 720p går jag inte med på av principskäl, priset är inte budget....
Ursprungligen är det bara Ultra och Chrome webbläsare som kommer funka (plus pixel 3/3a). Hade också hoppats på Android TV men... Det kommer!...
Typ, fast som de ovan är inne på utan att Netonnet lägger på adminavgifter. Dem kör ju inte ens hälften av telefonens pris (baserat på att den...
Samsung lanserade nyss Upgrade+ i Sverige. Nu när telefonerna kostar dubbla skjortan känns det som ett mer rimligt sätt att handla på (även om...
Känns ju dock som väldigt skilda produkter, jämfört med Stadia alltså. Dock så hoppas jag att det kommer att fungera bra och kanske vinna mer...
För att stämma in i kören ovan har jag ofta fyra (plus) telefoner med samma Google konto aktivt hemma :) Inga problem!
Haha jag trodde först att du menade avstängd som i.... Avstängd:D
Det stora nya bankerna hittar på nu är ju att låta en se sina andra konton och deras transaktioner i deras app. Det är ett samarbete genom typ...
Nybliven Revolut-kund, tänkte testa det i Budapest först nu. Gillar appen stort, nästan så jag vill använda det som exklusivt betalkort tack vare...
Jag blev sjukt taggad när jag såg startpriset på iPhone 11, I USD, undrade med spänning vad den skulle konverteras till. Vart kommer de extra 2500...
Jag får fram den på listan (på min iPhone x i safari). På play stores hemsida är den dock fortfarande icke kompatibel.
Jag har kikat en del på Emby men blir lite osäker på vad som ingår i gratisversionen? Lagras metadata och/eller cover-art exempelvis? Android TV...
Jag får ju nästan känslan av att du vill ha nått lite halvsmart? Eller så är det bara för att jag hade velat det... Ett par nya...
Undrar om QI-laddningen kommer tillbaka...
Bra val!:) Vi har kört den kombon i snart två år. Relativt enkelt först, som @bernard skriver och sen kan man hitta på lite vad som! Jag har...