Separate names with a comma.
Nytt pris! 2500kr exklusive frakt.
[ATTACH]så står det plus IMEI
Mitt jag fick med i lådan sa värde 25000 kr, sen IMEI till mobilen. Jag undrar hur tex försäkringsbolag löser de om jag tappar bort klockan eller...
Oöppnad Pixel watch 3 45mm LTE Bluetooth i färgen matte black. Pris 2500 exklusive frakt Skickar mot förskottsbetalning via swish. Tar ej...
Scary movie - 5/5 underhållande
Slutfaktura på mobilen kan du göra och fortsätta betala månadsvis för abb 24 eller 36 beroende på vad du valt. Innan har inte detta varit möjligt
Comviq har tagit emot flertalet returer av öppnade och startade mobiler, jag har beställt en Iphone därifrån för 1 år sedan där jag utnyttjade 14...
Jag överlåter allt och betalar en klumpsumma på 8800kr till polaren som tack och då som han kan ta ifrån till avbetalning av hårdvara
Ja asså det är ett toppen erbjudande. Jag hade turen att få en polare som tar över abonnemang för en summa.
6500 ish, utan abb och 12tkr typ med abb
Ah ok, minns inte helt men har för mig att de var mer presenterat 2023 med svart inredning och där de stod mystery Box samt att det var en 8 pro...
Vad är detta för skit? De legit skicka mystery Box i en vanlig box? Det har de väl ändå inte gjort innan? Detta känns skumt...nästan som en sista...
glöm inte abonnemanget brukar de också räkna med.
Ja, jag tänkte att iaf en kod till pixel watch 4, jag förstår att den inte kan vara där då den släpps nästa månad, men en watch 3 :( vilken som...
Jag behåller de för de är fortfarande riktigt fina priser. 6700kr för allt i boxen, riktigt bra. Jag har dock köpte pixel Pro xl skal
Fick precis sms;!!
Pling pling från comviq:innocent:
De räknar med abonnemang också i de 25000kr
Om vi ska få klocka i boxen så lär vi få vänta till 9 oktober så mest troligt så är där en kod.
Klockan om den måste följa med i boxen eller om det är en värdekod, för klockan kommer i början av oktober.
Måste bara hitta någon som är villig att ta över ett abonnemang plus några tusen lappar som Tack
Tror inte vi får klockan i boxen, den har lansering i oktober :ehm:
Söker följande pokemon spel: Pokemon Let's go Pikachu/Eevee Pokemon Scarlet/violet där DLC är includerad i boxen. Pokemon Brilliant...
Söker någon med följande: Pokemon Scarlet + DLC se bild Köpes för 600kr exklusive frakt Måste ha gott om omdömen, annars vill jag betala efter...
Tänk dig ps5 idag, borde inte den gått på 9000-10000 då? Tror inte de är så att Nintendo är ensamma om hur priserna sätts? Jag vet inte dock......
Det är absurt....hade jag inte sparat undan tillräckligt så hade jag varit utan en....men nu var jag beredd på att en skulle kunna kosta upp mot...
Tråkiga är att det blir lite dyrare dag ett att köpa "fysiska" versionen och dessvärre är de inte fysiska längre utan downloads bara. Skillnaden...
Sålde en Samsung s25 ultra + hörlurar, allt gick smidigt...snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas+++ @Coolmupp
Galet, men går de enkelt allt beställa från Tyskland till swe? Inga extra kostnader
Inet har öppnat sin nu också! https://www.inet.se/produkt/6612161/nintendo-switch-2
Fy fa, jag köpte bara switch med Mario world
Trodde jag också, men de började idag
Kul att man bad webhallen meddela när förhandsbokning öppna men fick inget och missade min chans ..
Såld @Coolmupp
@Coolmupp såld. Köpt mobil + hörlurar.
Jag måste avvakta lite med ditt bud! Mvh
Endast försäljning just nu!
Uppdaterad med flera bilder, snälla se över de noga.
Förlåt det är en titanium whitesilver
Säljer min Samsung S25 Ultra 512 GB i fint skick. Telefonen har använts med skal och skärmskydd sedan dag 1, vilket har skyddat den väl. Mindre...