Separate names with a comma.
Vad fick ni som beställt 17 PM på comviq som lev veckor?
Nu finns priserna på apple.se
Benify eller Mecenat
Ganska lägligt med tanke på kvällens event.......
Jag kör den TVn sen några månader. Fick den för ca 13k tillsammans med LGs Soundbar NS90TY vilket verkade vara en bra deal. Kan säga att jag hatar...
Sålde en telefon till @Allison. En genuint supertrevlig herre. Allt gick perfekt i dialog och bemötande. Rekommenderas starkt
[ATTACH]
Kommer inte under 5493 heller, vilket betalningssätt ska man använda? Testade med klarna 30 dagar men då blir summan 54ish
Nån mer som får detta fel när man ska klicka på köp på en edge [ATTACH]
Söker en eller två Deco från X serien, gärna x50 eller x60 Skicka PM om ni har något att sälja.
Jag skickade tillbaks min inom ångerrätten. Hade den typ 13 dagar och den var riktigt najs. Ångrar mig lite att jag inte behöll den. Så ska jag ha...
Nej tyvärr.
Säljer en oöppnad s25 edge 12/512 i titanium silver. Köpt på Samsung. Kvitto/leveranspapper medföljer. Fastpris: 8000+frakt. Se mina omdömen för...
Hämtade just ut edgen och TVn är skickad o levereras hem på måndag :)
Japp
Jag brukar köra med Hallon, har alltid gått bra att säga upp.
Måste köpa via Mecenat eller Benify.
Så jäkla najs. Beställde en s25 edge 512 med tvn. Sjukt bra deal.
Kanske bara funkar med Mecenat, funkar inte med Benify iallafall. Står dock samma text om förmånen som i Mecenat.
Skumt, just nu funkar inget med min. Går inte resetta heller. Får testa lite till.
Köpte mig en ESR plånka med Hitta stöd. När jag kopplar upp den och lägger in den i Hitta så står där att den connectar med ett mobilnummer?! som...
Blev en ny emtb från Bike-Discount. En Kettler Scarpia FS3. Otroligt mkt cykel för pengarna. [ATTACH]
Sitter dessa bra i öronen eller faller de lätt ur? Har extremt svårt att hitta lurar som passar pga små öron.
Min son har fått för sig att han vill köpa ett Nintendo 3ds XL. Så om någon har ett de vill sälja, skicka P.M
Låter bra. PM it is.
Helst 2,5" men det borde funka med en M.2. Vad är det för märke och hur mkt vill du ha?
Någon som har en 1 eller 2 tb ssd som kan säljas?
Vad tycker ni andra som har telefonen, ska ni behålla eller skicka tillbaks? Kan inte bestämma mig, svårt att lämna min iPhone. Gillar verkligen...
Kan någon testa att lägga till en bevakning på bilar i blocket och se om ni ser fler än de 20 senaste annonserna. Andra bevakningar funkar som det...
Har du ingen drulleförsäkring i hemförsäkringen? Säg att den gled ur handen.
Nån mer som upplever att wifi inte funkar bra? Tappar kontakten väldigt ofta, stänger jag av o sätter igång snabbt så funkar det. Min iphone 16...
Min ligger hos ombudet nu.
Hur la du beställningen så att du kunde hämta ut den på EG? Du skriver att du köpt via Samsung.
Enligt Samsung är leveransen den 22:a så allt innan det får ses som bonus. Ifrågasatte även att den går att plocka ut idag på typ EG och att...
På Samsung.se står min som fraktförberedelser. Kollade första gången idag så jag vet inte hur länge den stått så.
Håller med 100% plus att alla funktioner finns ju kvar fast man får kludda med fingret istället :) Kameraknappen på pennan har jag aldrig använt...
Trist att dom bara har skydd för baksidan. Såg att Latercase har för både fram o bak.
Intressant att globala versionen inte har Apple stödet. Då blev denna totalt ointressant för mig iallafall.
Beställde just ett memumi aramid skal från amazon och ett spigen airskin aramid från the mobilestore så får jag se vilket som är bäst. Vill ha så...
Tänk på att det är med 3års avbetalning. Personligen tar jag aldrig mer än 2år och även det är för länge då jag byter flera ggr per år.