Separate names with a comma.
Jag har fått kollinummer i PostNord vid 11 tiden idag. Men de är inte inlämnade än så de kanske avbryts
Kör en plugin hybrid. En Mitsubishi Outlander som jag haft i två år. Har kört 4400 mil med den och nuvarande snittförbrukningen ligger på 0,18...
Älskar kameran. Jag är igen fotograf av rang så bara en snabb point and shoot men blir ändå positivt överraskad av de flesta bilder man tar. Tagen...
Precis, jag ville ha One Connect boxen men annars är apparaterna identiska om jag förstått rätt. Är i alla fall väldigt nöjd med den, används både...
Kan bara svara för mig själv men har en 65” Q95T och är enormt nöjd med den. Hade en LG Oled innan som var tre år gammal om jag minns rätt och...
Nej mitt Gamepass hade precis gått ut så jag hade inget aktivt
Ja jag körde det idag, köpte tre stycken 12 månaders från EBay och aktiverade via VPN mot Brasilien och la sen på Gamepass och har nu Gamepass...
Är det modellen i rostfritt så finns den inte utan 4G. Bara aluminium modellerna du kan välja med och utan 4G
Har ett svart Apple läderskal till iPhone 12 PRO Max över. Använt några timmar inomhus. Pris 350:- plus frakt [IMG]
Är det gratis är det bara att köra men jag skulle ärligt talat inte betala många kronor för det. Utbudet är alldeles för dåligt än så länge
Kan verkligen rekommendera Anker Nano. Köpte ett gäng så alla i familjen har. Den är otroligt kompakt och Anker borgar för kvalitet
Tänk om man kunde vara så lyckligt lottad [emoji4]
Jo jag har redan provat det och den är ändå gulare. Samt drar jag på båda på Max ljusstyrka så är min 11 märkbart ljusstarkare. Så jag måste ha...
Grafitgrå 512
Ska kolla men just nu har jag bara telefonerna att ta bild med så svårt att visa dem sida vid sida [emoji4]
Alltid haft tur med mina iPhone skärmar hittills så man blir lite besviken. Med Samsung var det ju ett lotteri ibland men Apple har alltid...
Jag har haft min ett par timmar men min åker tillbaka. Har läst om en hel del om folk som fått väldigt gula skärmar på sina iPhone 12 lurar. Min...
Är du så orutinerad så du inte tagit med skalen och skärmskyddet till jobbet [emoji23]
Snygga!
Har ett UAG skal över om det kan vara av intresse ? [IMG]
Nog är det lite skillnad i alla fall mellan 12 PRO och 12 PRO Max. Ingen superskillnad men jag är ändå primärt ute efter den större skärmen och...
Också lite sugen på att testa California Poppy. Beställde en grafitgrå lur men börjar vela om jag ska byta till en silver. California Poppy ser...
Lilla julafton? När man får en ny iPhone är det JULAFTON [emoji4]
Ja och ändå sitter man med en 11 PRO Max och är nöjd med den [emoji4] Blir en lång lång vecka
Här blev det en grafitgrå 512 med leverans den 13:e - attans så långt bort [emoji4]
Edit - fel tråd [emoji4]
Jag kommer att köra på 256 eller 512. Trots att jag har 2.2 TB iCloud med familjedelning, 2 TB Google One , 1 TB OneDrive och en Synology NAS med...
Känner igen det [emoji4] Själv har jag det självklara UAG Monarch och väntar hemma samt ett Mujjo läderskal. Väntar på Nomads skal för Moment...
Ja blir irriterad nog av det på min iPhone 11 PRO Max. Skönt dock att det enkelt går att trolla bort dem i Snapseed
Ja 11 har men XR saknar
Vanliga wide kameran är väl identisk på iPhone 11 och 11 PRO och NightMode bilderna ska väl vara identiska? Ser då ingen skillnad mellan frugans...
Har köpt nästan alla från Apple när de öppnar beställningen samt lagt en beställning hos andra butiker med för säkerhets skull. Apple har...
Blir från Apple, de har aldrig svikit mig. Har alltid lyckats få igenom dem och det är mer än vad man kan säga om Telenor, Netonnet och Webhallen...
Office 365 personal går att hitta till det priset ibland på kampanjer. Sen går det att köpa färdiga konton på diverse siter. Men jag skulle aldrig...
Har inte heller några som helst problem med storlek eller vikt på min 11 PRO Max - ser framemot en lite större skärm
Tycker också det räcker med en tråd. Man kan skriva vilken lur man använt, vilken lins och eventuellt om man använt någon tredjeparts app för att...
Såg något om Note 20 Ultra Snapdragon har så också men inte Exynos. Vet inte om det stämmer
Ja jag ser det inte som något stort problem [emoji4]
The iPhone 12 won’t support 5G in dual SIM mode at launch När telefonen släpps kommer 5G endast att fungera om man inte använder dualsim. Kommer...
Ja din telefon är inte defekt - det är så det är