Separate names with a comma.
Är det sagt något om uppdatering så dessa fungerar med Auracast på uppdaterade Pixel-lurar?
Blir nyfiken på vad dom annars ska göra?
Nu gick det att handla för de 3000 kr man fick i Google Store efter beställning. Så blev skal och laddare. Kanske hinner få det i veckan också :)
Kommer riktiga reviews på onsdag tro?
Använder man inte molnet så är 128 gb pyttelite. Använder man molnet så funkar det men jag tycker det blir smidigare med 256 ändå. Iofs använder...
Jag glömde nyligen en väska vid ett friluftsområde. Glömde den "på riktigt" och kom på några timmar senare när jag kommit hem att väskan inte var...
Den börjar rullas ut så smått i oktober. Så räknar med att det tar ganska lång tid till innan den finns på svenska högtalare. Jag hade blivit...
Blev en Pixel 10 Pro XL. Uppgraderar från Pixel 8 Pro XL. Synd det blåa skalet inte finns till Pro för det gillar jag skarpt. Tror jag kör på...
Pixel tableten används som fotoram hemma (när ingen använder den "på riktigt" alltså) och det fungerar kanon. Dock alldeles för dyr lösning...
Jag hade gärna sett en ny och bättre Nest Hub Max.
Som vanligt ett ganska väl-läckt event, men detaljer finns ju så klart kvar att presentera. Någon chans för en överraskning tro? Saknar lite...
Fold får UFS 4.0. Så det borde väl även övriga lurar (äntligen) få. Pixel 10 Pro Fold leak reveals UFS 4.0 storage, first foldable with IP68 rating
Verkar som ny version ska vara på g på riktigt nu. Jag har UWB men har dock inte fått den allra senaste som det står om i artikeln. Moto Tag app...
Någon som köpt spelet Bluey digitalt? Spelet ska ha stöd för svenska på Switch men i den digitala Nintendo shoppen finns inte svenska med enligt...
Någon som fått igång Gemini på ett barnkonto (Family Link)? Det ska vara på gång men jag har inte valet för Gemini om jag följer instruktionerna...
Donkey Kong ska införskaffas. Ska bara lira lite mer TOTK först :)
Då har även jag slängt ut mina Google Nest Wifi Pro som ärligt talat strulat en hel del för mig på sistone och skaffat en Dream Router 7. Hade tre...
"Ska"? Jag skulle aldrig få för mig att göra en återställning efter varje uppgradering.
Det tog sjukt lång tid innan jag fick uppdateringen till Moto Tag-appen så jag kunde få senaste firmware på taggarna. Jag var inte sugen på...
Lite OT men jag har Handelsbanken och har väntat länge på integration med G Pay. Nu är det dock möjligt att lägga in korten i Swish-appen och...
Jag gillar Moto Tag för dom har exakt samma mått som Apples brickor, vilket ger många tillbehör såsom nyckelringar som passar. Dessutom är det i...
Nej det är Motorolas app som måste vara senaste versionen, för att i sin tur kunna ladda hem senaste firmware till taggarna. Efter det så kommer...
Hur lång tid kan det ta för Motorola att rulla ut den där uppdaterade appen egentligen... Om man inte är sugen på sideload.
Ja jag fattar det knappt ens? Jag har överfört från min gamla Switch och sedan skapas det någon slags virtuella kassetter på den nya. Betyder det...
Tisdag idag så jag skulle tippa på kl 19.
Har ca 25 mil i mina och kan bara hålla med. Grymt bra dojor.
Bästa priset hittills på Pro? 8467 kr. Amazon.se
Jag har inte hunnit med Tears of the Kingdom så jag börjar med det. Sedan har jag fler Switch 1-spel kvar att spela som är lite upphottade till...
Idag drogs pengarna på kortet för min beställning på Nintendos Irland-shop! Hoppas de skickar någon dag tidigt eftersom det blir internationellt...
Sista veckan i maj och det är tisdag. Vågar man hoppas att UWB börjar rulla ut idag? Sen tar det väl femtielva veckor innan uppdateringen når...
Helt otroligt vad Google gör nu med AI. Deras storlek och förmåga att skala upp gör skillnad. Trist att vi trots allt för vänta på en del saker i...
Nu är Veo 2 borta från min Gemini-app igen, trots Gemini Advanced. Har ni kvar på era? I så fall beror det väl på workspace-konto och det...
Det ryktas att vi ska få se lite mer av Android XR. Men det är jag egentligen måttligt nyfiken på...
Imorgon är det äntligen dags för årets höjdpunkt: Google I/O! Vad hoppas ni att Google kommer att visa upp? Att de redan har haft ett Android...
The Verge har snabbtestat: Sony WH-1000XM6 hands-on: back to the fold
Jag har fått Veo 2 i Gemini-appen (Gemini Advanced, workspace-konto) men den kan inte skapa video. Om jag försöker säger den bara att den inte kan...
Äntligen UWB på gång. Såg att Swedroid skrivit en artikel men här stod även att samarbete med flygbolag är på gång: Google adding UWB for Android...
Elräkningen på vintern kommer att gå upp alltså... ;)
Pixel Buds Pro 2 sitter perfekt på mig. Lagom stor vinge för att de ska sitta säkert utan att skava. Beats Fit Pro brukar få bra betyg när det...
UWB närmar sig förhoppningsvis! Google says Android's Find My Device network is 4x faster, teases UWB 'very soon'