Separate names with a comma.
En fråga har jag! Du köpte en US version av SmartThings hub 2016. Ligger den bara och skräpar? Om så är fallet, vad vill du ha för den? Vi...
Är det fler än jag som har problem med att GPS:en inte hittar satelliter? Den kan söka i flera minuter och hitta en eller två, dvs för få signaler...
Nu är det nära! :) Händelser 2010-04-14 08:39 Kungsholmen-1 Lastad på bil, utkörning påbörjad 2010-04-14 08:25 Kungsholmen-1 Ankomst till...
NoYes paket sorterat hos Posten! Då är det bara att gå och lägga sig så att det blir imorgon lite fortare! :)
Enig, FredrickLarsson förtjänar att få den först av alla! :)
Paketen skulle lämna NoYes vid tretiden i eftermiddag. Det är först då som Posten scannar av dem första gången.
Fick ett samtal nyss från David på NoYes och han höll på att packa min låda. Han bekräftade att den går iväg idag och levereras imorgon.
Jag fick ett samtal från NoYes i fredags. De sa att de hade packat mitt paket färdigt, men att de väntade på klarsignal från HTC eftersom det...
Widget och alarm Det vore fint om applikationen kunde dra iväg ett alarm (akustiskt och visuellt, t ex att widgeten på startskärmen blir röd) om...
Ingen tull på mobiltelefoner Nej, du har rätt, mobiltelefoner är tullbefriade. Se Tullverkets lista:...