Separate names with a comma.
Spelaren finns fortfarande kvar om någon är intresserad. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Här är en schysst app som erbjuder en ny betal-app gratis eller till reducerad kostnad varje dag. AppGratis:...
Jag kan även tänka mig att byta mot något. Kom gärna med något roligt förslag! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
För övrigt har jag inte fått något meddelande om missat videosamtal trots att tjejen ringt upp tre gånger. Inte heller några av hennes bilder har...
Det kan jag hålla med om i feta mängder! Men om den hade det, videosamtal och röst! Och sms. Då hade den varit glimrande! :-) Skickat från min...
Det verkar tyvärr inte som att man kan bifoga andra filer än bilder vilket är grymt synd tycker jag. Inte heller röstsamtal verkar fungera....
Field trip fungerar nu i Sverige. Jag har testat den utomlands och den är rätt bra på att berätta vad det finns för roliga saker i närheten som...
Tack! Tyvärr fungerar det inte från webbläsaren heller just nu. Jag får nog ha lite tålamod och vänta en stund till. Förhoppningsvis är det värt...
Tack, men det fungerar fortfarande inte. Får vänta ett tag tills den uppdaterar bara. Tycker ni att den kan byta ut whatsapp helt och hållet...
Jag upptäckte nu att jag fortfarande inte kör med nya uppdateringen utan fortfarande med Talk. Jag får inte upp någon uppdateringknapp i play...
Vad tycker ni om den nya appen som ersatt Talk? Kan den verkligen ersätta whatsapp? Hur kan man skicka bilder och video-filer med den? Det...
Jag säljer nu min CD-spelare med växlingsfunktion för fem CD-skivor. Modellen är Technics SL-PD9. Det finns både analog och digital anslutning....
Läste detta idag om att officiell uppdatering är på väg: http://tpt.to/a3spwtk Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Finns XBMC till Android? Hur hittar jag i så fall den? Jag har bara hittat remotes på Play.
Efter en omstart på tjejens lur blev även hennes spellistor tömda trots ett annat minneskort. Därför antar jag att det inte är fel på sd-kortet...
Ja, samma firmware. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag provade att genomföra samma experiment på tjejens galaxy s3. Alltså, jag gjorde en spellista med låtar från externminnet sedan gjorde jag en...
Jag hittade denna tråd på XDA som avhandlar samma ämne men inte heller där kom de fram till någon lösning på problemet....
Vad irriterande! Jag testade precis att starta om för att se om spellistorna skulle försvinna så som du sade. Och det gjorde dem! Som vanligt...
Jag har stängt av synkningen nu i Folder Sync i tre dagar och sedan jag gjorde det har jag faktiskt inte haft något problem med spellistor. Jag...
Tack för tipset! Men innan jag provar det ska jag nog testa ytterligare en sak som jag kom på kanske kan påverka. Jag kör sedan en stund tillbaka...
Märkligt. Jag hade inte heller haft något problem med detta för några veckor sedan och nu töms spellistorna nästan varje gång. Jag kan inte komma...
Är det ingen som känner till en lösning på detta? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Samma här. Kanske har något med det att göra. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Okej, jag förstår. Har du musiken på extern eller intern lagring? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har du alltid haft det eller har det börjat efter att du gjort någon ändring? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag har den senaste tiden fått problem med att mina sparade spellistor i original-spelaren töms på låtar. Spellistan ligger alltså kvar, men när...
Är det någon som har provat Dolphin Beta och kan säga vad skillnaden är mellan den och den vanliga versionen? Skickat från min Transformer Prime...
Vilka fördelar tycker du att Cerberus har jämfört med Android Lost? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
För att synka valfria mappar i telefonen med valfritt intervall kan jag rekommendera FolderSync. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag kan inte svara angående VLC men jag kör med Dice och MX Player och med dessa videospelare har jag inte det problem som du beskriver. Skickat...
Är det någon som kör med transleeve eller liknade cover och kan berätta vad ni tycker? Jag funderar nämligen på att testa själv. Och om det är...
Vad är anledningen till att du hellre kör Nova än Go Launcher? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag betalade men jag tror att det var runt 200 dollar med frakt. Men sen fick jag något brev på posten om moms...
Jag tycker att räckvidden är väldigt bra. Ungefär 30 meter har jag varit ifrån telefonen med väggar emellan utan någon störning. Basen är okej....
Jag kör med bluebuds och kan varmt rekommendera dem! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tack! Jag får nog kolla in den browsern låt det som! Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2
Tack för svaret! Tyvärr dyker fortfarande Facebook upp som du skrev. Utöver det så roteras även sidan om jag har den i landskaps-läge på tabben....
Hur kan man dela en sida på ett smidigt sätt i Dolphin Browser egentligen? Jag måste klicka på meny, more, share page, klicka uppe i hörnet när...
Tack! Alla kolla in det! :-) Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2