Separate names with a comma.
Jag känner igen alla tre situationerna. Har tyvärr inget bra tips på vad du kan göra för de två sista men jag undrar varför Samsung (eller Google)...
Jag har varit med om att Spotify höjer volymen helt plötsligt till en mycket högre nivå, men inte i början av en låt eller bara en kort stund. Vet...
Den tycks i alla fall lösa buggen med den blinkande LED:en trots att inga meddelanden finns (efter att snabbtittsfunktionen har använts).
Jag skulle inte ha sagt så mycket. Nu fungerar ingen låsskärm med Spotify för mig :( Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Jag har gjort så att jag har valt låsskärmen med mönster och sedan valt ett mycket enkelt och kort mönster. Då blir det inte mycket krångligare...
Har själv problemet med knappar när jag använder låsskärmen utan pin eller mönsterupplåsning. På övriga alternativ fungerar knapparna bra. Sent...
*suck* Hur trött kan man bli? Lägg ner, Apple. Inse att ni inte äger världen. Ni gör er till åtlöje. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Köpte också en 10.1 igår men på Telia. Den fungerar finfint och något lagg finns det inte en tillstymmelse till. Köp medans ni kan :) Sent from...
Såg just att du redan känner till GPS Test. Om du går in under Settings och väljer Update AGPS alternativt Clear AGPS fungerar din gps bättre då?...
Jag använder också SGS2 och c:geo men upplever inte de problem som du beskriver. Däremot kan du ladda ner ett par appar för att testa din gps...
Jag hade samma problem ett tag men hittade ett tips om att lägga till en asterix dvs * efter telefonnumret till min ICE. Då ska telefonen inte...
Något skumt är det hemma hos mig i alla fall. Har använt telefonen hela dagen på jobbet och nu sitter jag på ett tåg och den fungerar som en dröm....
Det visade sig att trycka in SIM kortet ordentligt inte löste problemet. Det som är underligt är dock att telefonen fungerar felfritt på andra...
Skyldig! *suck* Ska genast göra bot och bättring genom att skryta över Androids förträfflighet för en iPhone ägare ;)
Aha. Ja det ger ju naturligtvis en ny PIN-kodsfråga. Eftersom felet uppstod strax efter att jag hade tappat telefonen så kan jag slå vad om att...
Hej! Har någon annan råkat ut för att Samsung Galaxy S skickar upp PIN-kodsknappsatsen efter att ha tappat nätkontakten? Detta verkar ske...