Separate names with a comma.
Störig grej när jag skulle testa. Får testa att avinstallera uppdateringen då. Tack för tipset
Du kan ju oxå välja att skaffa en usb otg kabel och t.ex ha ett usb minne med film eller vad det nu kan vara du behöver ytrymme till.
Nu när du haft detta ett tag... Bara positivt än så länge eller? Funderar på om man skulle investera i detta kanske.
Just blocket.se kan du ju inte trycka på nummret eller kopiera det från en dator heller. Högerklickar man nummret frågar den om man vill spara...
men ännu endast yakju?
Telefonen har 512 mb, Sen används vissa mb för systemet, appar osv och skulle tro att uppgiften du ser är vad som är ledigt? Någon får gärna...
Skulle inte tro det är något man bara "fixar" ? Har Samsung någon sorts pixel garanti tro?
Finns det någon changelog för 4.0.2?
fick precis kvitto från elgiganten och status var ändrad till skickat.
Finns ju ett antal hundra kända "skadlig program" dock hittade det mest nerladdade programmet med 5 miljoner nerladdningar 0 av dessa enligt...
Om du tänker skaffa ett kan du ju läsa här först: Kaspersky: Androids kostnadsfria antivirusprogram vrdelsa - IDG.se Annars så beror det väl på...
Tysk moms skall vara 19%. Det är iallafall vad företaget jag jobbar för drar på.
Vad använder ni alla GB till egentligen? =)
Fast nu är det väl egentligen inte operatörernas fel utan Samsung som har svårt att leverera? Dock kunde ju operatörerna säga detta och medela att...
Hur är det med er som nyligen fått telefonerna. Upplever ni samma ränder och liknande man hört de som fått telefonerna tidigt? Vet inte hur jag...
Finns det ingen inställning där man kan välja vilka kontakter som visas. De i telefonen eller de på simkortet? Kanske den är inställd på att...
Galaxy nexus 4899:- elgigantens sida Vet inte om det är ett fynd eller ej men skriver i vilket fall.
Kanske är något som rättats till i senare modeller?
För oss (Mig) som sitter på jobbet som av någon anledning blockerar sidan.. Vad är det som kommer?
Men det var inga problem att doa för det. Och den nya du fick hade inte detta? Har ingen än men kan vara bra att veta lite när man får den.
Är inte 4.0.3 även den stoppad? Pga av batteri förbrukning eller liknande?
Okej tog tag i saken och beställde igår. De sänkte den till 4899 :- på hemsidan, Hoppas det är ett ok pris men verkar vara det om man ser på...
Har inte fått min men råkade beställa igår när jag såg att elgiganten sänkt priset till 4899:-, Dock står det väldigt långt leveransdatum, Men...
Tack ännu en gång för svar
Ber om ursäkt att jag gissar nu, Men antar att det skapas en sida där informationen läggs ut och eftersom appen inte uppdateras med den nya...
Tack för länken. Gott att det fungerar med tanke på att ingen plats för sd kort finns? Fungerar det med externa större diskar med?
Någon som köpt från elgiganten och fått den eller fått datum?
Kan du komma ihåg vad du betalade för frakten? Ingen dyr historia eller? Fungerar alla usb minnen eller vet du eller någon vilka krav som finns...
Brukar inte text tv sidorna vara ganska sega i att uppdatera när ett nytt mål gjorts osv?
Nått lokalt erbjudande? verkar lite för billigt nästan?
Okej tack för svaret. Om det skulle fungera lider man ju egentligen inte så mycket av att det inte finns plats för sd kort om man önskar se på...
USB OTG Funderar på om USB OTG fungerar som på S2:an? Samsung Galaxy S2 USB OTG demo - YouTube eller har inte Nexus stöd för det? Någon som testat?
Tack för svar. Hittade även lite andra trådar med samma fråga nu när jag tänkte till lite och kollade under det självklara köpråd =)
Tänkte köpa mig en telefon och funderar på Galaxy nexus eller S2 lte. Dock jädra svårt att bestämma mig. Hur ser ni på dessa? Några tips på...
Inga direkt höjdar grejer för min del tyvärr men men...
Okej då ber jag om ursäkt. Har inte hängt med så bra =)
Kan detta vara en av dagens? Apparatus Kostar iallafall 1 kr.
Får hoppas på något riktigt bra idag! =)
Använder själv F-secure mobile security. Lite off-topic då detta mer gällde själv låsnings funktionen men: Kaspersky: Androids kostnadsfria...
Ni kan ju alltid kolla här: