Separate names with a comma.
Finns hos amazon...
Första gången på något år som jag ej känner något köpsug alls. Har redan en 16 Pro Max från förra året + en Apple watch Ultra Gen1 (köptes beg...
Finns hörlurarna kvar ? Om JA så bjuder jag 1800 kr bor som dig också i Malmö så kan hämta.
Har en värdecheck på 100 kr från Swappie. Gäller vid köp av iPhone. Om någon här vill ha så skicka mig ett PM.
Väljer och avslutar annonsen här utan försäljning p.g.a inget intresse. Så provar andra försäljningskanaler istället
Nikabe S1 hemmabio Soundbar säljes Beg i bra skick & fullt fungerande Allt kablar som ingick vid köp medföljer Skickar även med en HDMI-Kabel...
Ska köpa en 4k Bluray spelare har hittat en som ev ska köpas men har en fråga som kanske någon av er ev kan svara på Vad är det för skilnad på...
Köpte 2 iPhones av @Fredriks Snabb med att boka frakt och skicka paketet. så bara ++ från mig
Köpte en Apple Magic Mouse av @Fridensliljor Snabb med att boka frakt och skicka. så bara ++ från mig
Bjuder 400 kr + Frakt
Skal + fodral till Galaxy S24 Plus säljes Plånboksfodralet är från LC.IMEEKE i konstläder Skalet är ett noname med glas baksida Båda är sparsamt...
3 nya och oanvända armband säljes Armbanden passar till Smartwatch & klockar som Använder 22mm armband Säljes p.g.a vi beställde fel storlek på...
Hej kollar här om någon har en 4K Ultra HD Blu-ray spelare att sälja Ska givetvis vara fungerande och i fint skick och med alla tilbehör som...
SPORTLINK Cykeltelefonhållare säljes Helt nytt och aldrig varit använt Endast upptagen för fotot finns ända något mäkre på hållaren som ska...
Hej kollar här om någon har 4K UHD Blu-ray-spelare att sälja letar efter 2 st 4k spelare Ska givetvis vara fungerande och i fint skick och med...
300 kr inkl spårbar brevfrakt
Har dessa kolla bild skicka PM om något av dom är Intresse PITKA är det ända som har magsafe och det är som nytt då det knappt är använt...
Köpte ett mobilskal till iPhone av @tswfootball Snabb med att skicka + Bra och tydlig info via PM så bara +++++++++ från mig
KÖPT av mig
Bjuder 100 kr inkl frakt Om det är intressant skicka PM
Hej Testar här igen då jag fortfarande letar kollar här om någon har en Apple USB SuperDrive att sälja Ska givetvis vara fungerande och i fint...
Köpte ett par hörlurar & mobilskal @Lasse58 Snabb med att skicka. så bara ++ från mig
Skickar PM
Bjuder 500 kr inkl frakt för allt Snabb och smidig affär utlovas
Hej kollar här om någon har en Apple USB SuperDrive att sälja Ska givetvis vara fungerande och i fint skick Om kartong medföljer är det ett +...
Köpte ett Smart book cover till Samsung Tab av @kupster. väldigt bra pris & Snabb med att skicka så bara ++++ från mig
@kupster Det kan vi köra på 300 kr för enbart Smart book cover Så kan @Miiliio få köpa tangentbordet
Hej Behöver egentligen bara Smart book cover Men Bjuder 500kr + frakt (om priset är för båda)
Bjuder 300kr med avhämtning i Malmö
Bjuder 125kr med avhämtning i Malmö
Sandström USB-C till USB-C kabel & Belkin BoostCharge Pro Flex USB-C till Lightning-kabel Är nu SÅLDA
Hej Har idag en Monark e-Sture med mittmotor som jag funderar på att sälja. Cykeln köpt i slutet 2022 och har rullat runt 300 mil Nya...
Xiaomi Smart Band 9 Active är nu SÅLT Även sänkt priset lite på resterande saker Kablarna finns också fortfande kvar eftersom personen som skrev...
PM
HUAWEI AP007 Power Bank 13000mAh är nu SÅLD
Tack för bud Dock inget säljande bud tyvärr. Kan ev gå ner lite i pris vid snabb affär så om intresse finns skicka PM så kan vi diskutera vidare...
Apple läderskalet till iPhone 13 PM är sålt
Hadde själv ett par Max tidigare som också inte fungerade fast mina var helt döda bara diodorna lyste men inget hände. Sålde dessa på Tradera för...
Har gjort en rensning här hemma nu i ledigheten så följande finns som ska säljas Vid leverans tillkomer frakt som du väljer och betalar Betalning...
Har 3 spel till Xbox som inte spelas längre som ska säljas Följande spel finns som ska säljas: 1: Vampire: The Masquerade - Swansong (Pris 49...