Separate names with a comma.
Du skriver "Jag laddade min utomhus", förtydliga gärna hur laddningen går till. Jag skulle gissa att du tar den inomhus och laddar med USB-kabel,...
Enligt lagen om elektronisk kommunikation (LEK) gäller tystnadsplikt avseende abonnentuppgifter, inklusive abonnentens telefonnummer. Pga...
Nu är kartan du lagt upp lite otydlig, men den markerade platsen tycker jag ser ut att vara mitt i Göta älv, möjligtvis kanske vid någon av...
Jag gick förbi en korskiosk häromdagen, där de hade skrivit att de inte accepterar kort, och att de endast accepterar Swish-betalningar över 70...
"Startskärmen på enheten som finns i närheten" - vet du vilken enhet det gäller? Vad är "Chromecast-appen" ens, det finns väl bara Google Home? Hmm.
Jag gissar att det inte var ett rekommenderat brev som försvann? Fick du förklaring till vad som hänt? Gissningsvis har brevet fastnat i (eller...
Det sistnämnda, att det krävs en Samsung-telefon, är ju så rejält korkat. Samsung sabbar försäljningen av en produkt (Smarttags) i tron att de...
Larvig kampanj. Men jag är inte förvånad, Halebop har ju haft en sådan inriktning i rätt många år. Feministen Sophie Lokko styr även denna...
Var i postnord-appen hittar man kvitton för sina köp? Det fanns en flik tidigare minns jag, ser den inte nu.
"Markera som skräppost" brukar jag inte använda, jag har en känsla av att den knappen enbart lär upp Googles skräppostfilter men inte...
Kör du Stable, Beta, Dev? Vilken Chrome-version och modell på Chromebook? Jag har Version 108.0.5359.75 (Official Build) (32-bit), Stable. Ej...
Jag håller med trådskaparen, jag tycker Google Assistant har blivit rejält sämre och mindre pålitligt de senaste åren, på både svenska och...
Finns det fler funktionsmässiga ändringar som du sett? Oftast är det ju bara säkerhetspatchar, som användaren inte märker. Inga buggar i...
Har ovanstående gällt ända sedan du skaffade respektive dator, eller har något ändrats med tiden? Jag hade för mig att Bank-ID brukade fungera...
Det gick inte lösa eller?
Det kanske inte är helt användarvänligt att placera inställningen på den platsen, och aningen svårt att hitta, men jag tycker ändå det är ett...
Du kan ha flera esim inlagda, men bara ett aktivt åt gången - så var det åtminstone på tidigare Pixel-telefoner, och antagligen även på Pixel 6a....
Ni som följt media bättre än mig, hur nära är vi att det blir rullande elavbrott i Sverige den närmaste tiden/den närmaste veckan eller så? Ett...
Det teoretiska maxavståndet mellan sändare och mottagare i GSM-standarden är typ 35 km, har jag för mig (tidsluckor sätter gränsen). Jag vet inte...
Juni 2022 och framåt - skulle detta vara något nytt problem alltså? Jag trodde problemet funnits ett flertal år, och kanske rent av blivit lite...
En person som utvandrar ur Sverige avregistreras ur folkbokföringen direkt, sen dröjer det 3 år innan man tas bort ur SPAR (statens...
Tack för klippen, har skummat igenom några stycken. Men förstår jag rätt, en försvunnen Galaxy Smarttag går bara att scanna efter för den som har...
Hur kan du bara sådär säga att Wehunt inte är problemet, hur vet du det? Generellt är det den som utvecklat appen som inför varje ny...
Vi vet att Kina är en fientligt sinnad stat, vi vet att kinesiska staten kan styra över Huawei, vi vet att utrustning där en aktör har obegränsad...
11 januari 2023 har Google tillkännagett som datumet då OnHubs stöd upphör. Fick mail nyligen. I övrigt inget nytt, bara datumet.
Jaha, där ser man. När jag jobbade på postnord för ett antal år sedan, så körde de alltid sin terminalverksamhet på söndagar. Lördagar var den...
Innan man köper en adapter, så bör man kolla ifall adaptern har stöd för DAC, och huruvida telefonen kan sköta det på egen hand eller behöver en...
Varför kan du inte använda kortet på ett helt år?
Innefattar detta Umeå-anställda som förväntas ta emot samtal "ute i terräng", såsom vid fältarbete i skog och mark, eller innefattar det endast...
Jag har inte märkt något problem med uppkopplingen från min Pixel 6a till mina Pixel Buds A-series och inte heller till bluetooth-mottagaren i...
Aha skumt. Problemet med MMS som jag beskrev kanske fanns för några år sedan, men därefter har löst sig? Bra om det fungerar, men jag har en...
Se någon spännande film, är mitt tips. Kan användas för Google TV (f.d. Google Movies & TV, dvs tjänsten där man hyr filmer) och Youtubes filmtjänst.
På den nedre länken så verkar PTS ha gjort ett misstag. Ett av dokumenten de länkar till handlar om 2,6 GHz, inte 26 GHz. Antagligen någon som...
Låter som en bugg. Säker på att du tryckte allting rätt i överföringsguiden? Förhoppningsvis något Google har koll på och kommer lösa, men vem...
Jag tycker Google Chat saknas i omröstningen! Google skapade ju under 2010-talet en enorm röra med sina olika meddelandetjänster som blev...
Jag är fortsatt mycket nöjd med mitt köp! En bra produkt på alla sätt jag märkt hittills, trots några problem alldeles i början. Ingen som vet mer...
Spännande, uppdatera oss gärna om hur det går, och vad ditt intryck är! Du kan låna tråden så mycket du önskar ;-) Det hade även varit av stort...
Globalt finns ju fler Samsung-telefoner än Iphones i världen, men i vissa länder som t.ex. Sverige och USA så har Iphone mycket högre...
Är det Luleå-trakten du bor i eller? Hur mycket kommer du röra dig utanför tätorter? Kan ju säga att de gånger jag rört mig i terräng i Jämtland,...
Ifall du har koll: Vilka förändrar måste göras för att åstadkomma SA, behövs helt ny fiber eller fungerar befintliga dragningar.. vilka andra...