Separate names with a comma.
Söker en 3DS gärna med lite spel,
Pm!
PM my brother from a another mother
Köper gärna en gammel PS3 med lite spel och kontroller. Gärna i GBG området. Tack
Skickar PM
Gick så bra sist här jag sökte något så chansar igen. Söker en PS Vita, modell spelar ingen roll. Gärna några spel till. Shoot!
Sålde en NUC till Spuzz, snabb betalning och en kanonköpare!
Köpte ett 3DS av Sebastian, klockren säljare! Som jag hoppas på få äran att göra affär med igen! Får 6 + av 5 möjliga.
Drar ett PM till dig!
Söker ett Sky3ds+ flashkort,
Den finns strax utanför Göteborg, räkna med 53:- i spårbar posten frakt. Vi gör som så att vi klipper den direkt! Skicka ett PM
Säljer av min NUC 2820, 64 SSD, 4GB ram. Ligger OpenElec på den nu. 500:- eller bud.
Säljer av en Nivida Shield TV 2, i absolut nyskick. Kvitto och kartong följer med. 4K mediaspelare med Kodi etc. 1500:- inkl spårbar frakt.
Pm
Säljer av en Samsung Note Edge i sbsolut nyskick, flipskal och "vanligt" backstycke medföljer. Aldrig använt pennan på skärmen etc. Inte ett märke...
Travian?
Köp köp köp
Kör 6S och ios10 och det rullar på fint
Köar
Låter som nåt man ska testa
Kör QC25 Bose
Nej.
Samsung Note Edge?
Vet att det är knäppt att jag inte vill ha en större skärm än så. Men ska uteslutande användas i sängen och kolla på serier på och tycker 7"> blir...
Förlåt, blev lite fel. Fråga 2 är om Tablet Z kommer få KitKat?
1. Lika säkert som Dolly Parton sover på rygg så kommer det ju nån gång släppas en uppföljare till denna eminenta platta. Min fråga är lite...