Separate names with a comma.
Huawei Mediapad M5 LTE 10" 2995kr hos Inet. Huawei Mediapad M5 LTE 10"
Du måste använda ett program som heter Odin.Vet du inte vad Odin är ,ska du nog vänta tills den skarpa versionen kommer.
Beta 3 ute nu.
Singles Day 2019 - Ljud & Bild - Elgiganten
Jag använder denna till min Huawei P20pro . Funkar perfekt på Android 9 Call recorder for all huawei Model (Android Pie)
Två koppar kaffe.
Kanske är samsung push service som spökar. Finns under inställningar->appar. Välj visa system appar (tre prickarna i hörnet)
Avslutar annonsen så länge.
Den är köpt utav en person som fick med den via ett Tre abonnemang.Personen i fråga skrev ett handskrivet kvitto. Frugan har köpt en iphone,...
Det är lugnt. Är frugans lur.;)
Finns ett handskrivet kvitto. Köpt via ett abonnemang.
Riktigt bra skick, original skärmskydd sitter på. Kommer med låda,laddare,lurar och ett skal. Införskaffad i 2019-06 Pris: 4500kr inkl postens...
Går ju att lösa via Odin.
Ja såklart, jag som läste lite fort. :cool:
Nej officiella. Finns hos xda
Läs under kompileringsnr så har du svaret .
Android 9
Tror inte betan är öppen för oss i Norden.
Novembers uppdatering.[ATTACH]
Testade Cube Acr, där funkade inspelningen för mig.
Installerade precis Android 10 beta2 OneUI2. Nu fungerar S-Pay igen.Bra flyt,känns stabil redan. [ATTACH]
Såld till @Atilla
Bud noterat . Släpper den inte under utsatt pris.
Nytt Pris. Vill poängtera att jag kan återställa till Android Pie om så önskas.
Köpte en apple watch av @patts .Allt gick smidigt, skick som utlovat. Rekommenderas alla dagar i veckan.+++++
Noterat! Säljes inte för den summan.
Inköpt enligt kvittot 2019-10-09 Medföljde vid köp av Tv.
Ja vit
Samsung var inget för mig. Telefonen är i Nyskick, använd endast ett par timmar. Kör beta 10 android Tillbehören är oanvända Medföljer diverse...
PM!
Köper! Tar resten via PM.
[ATTACH] Utökat Sonos-systemet. Blev även en S10e går ju att fynda dessa nya för under 5k på blocket.
Sålde en Pixel 3a till @eastbound betalade snabbt, trevlig kommunikation.Rekommenderas .
SÅLD! till @eastbound
En dag gammal. Endast uppackad och testad några timmar= Som NY. Skärmskydd monterades direkt. Tillbehören orörda. Inköpt från Tyska Google store...
[ATTACH] Leverans från Tyskland.
Såja då fick man tid att hämta ut telefonen.[ATTACH]
MOPHIE Powerstation Plus USB-C 6000 mAh - Svart 199kr hos Mediamarkt nersatt med 700kr. Näst billigast enligt prisjakt 299kr. MOPHIE Powerstation...
Så här ser statusen ut nu: [ATTACH]
Beställde min 3a Clearly White i fredags kl17:05 Leverans senast 1-2 Oktober.