Separate names with a comma.
Bättre än inget. Men inte speciellt imponerande.
Trist. Väntat, men ändå trist. :mad:
Uppdateras den löpande eller är den fast på Android 11?
Var kom Amazon ifrån? Amazfit ser ut att vara varumärke för Zepp Health Corporation, Ltd. De har adressen High-tech Zone, Hefei, China på sin hemsida.
Den ser lockande ut. Möjligen lite skeptisk av att företagets huvudkontor verkar ligga i Kina.
Då borde man väl kunna utöka till 4 personer genom Google Wallet också, åtminstone om man har en Android också. Tekniskt då liksom. Men frågan är...
Kan ni flytta den diskussionen till en annan tråd?
Jag tror lantmäteriet är rätt hjälpsamma om du har licens att använda. Se t.ex. Villkor och avgifter
Vad som är på utsidan så att säga spelar mindre roll. Dvs om det är fiber, mobilt bredband eller annat. Du behöver nog leta upp etikett eller...
"Från och med september " står det hos tidningen Mobil som länkats till tidigare i tråden.
Freja-id kommer till Chromebook enligt Freja lanserar applikation för Google Chromebook
Vad är det för märke och modell på den router ni har? Kanske går det att köpa till enhet så att den sätter upp meshnätverk.
Jag har inte kollat men Facebook borde filtrera bort sådan info. Det du letar efter heter EXIF Location. Ta en bild och ladda upp på Pic2Map Photo...
Lite info om att ta bort konto finns på Remove accounts from your Galaxy phone or tablet
Kanske vill man vara medveten om "rdesktop is in need of a new maintainter. Please see here for more details." rdesktop: A Remote Desktop Protocol...
Sådan telefoni finns knappt kvar i Sverige. Går inte att nyteckna.
Det finns personer som glömmer ladda mobilen, glömmer den i bilen, har svårt för att hantera den i största allmänhet etc.
Du kan prova Have I Been Pwned: Check if your email has been compromised in a data breach Du får nog inte se alla uppgifter utan bara en...
Jag utgick nog från att det gällde en privatperson eller liknande. Gäller det en större kommersiell lokal så kan det nog vara bra ide att kontakta...
Finns bredband i hushållet? Isåfall tror jag det är Billig IP-telefoni | Slipp dyra månadskostnader för din hemtelefon eller IP-telefoni för...
Från din prisjakt-länk så kan man hitta t.ex. Satellitproffsen - Allt inom paraboler, antenner och digitalmottagare. som låter exakt enligt...
Möjligen vill man undvika att ha någon större summa på kontot. Det finns väl rätt många historier om låsta konton, om de är korrekt låsta eller...
Nej, airbnb tar de flesta plastkort som alla andra. Se Accepterade betalningsmetoder - Airbnbs Hjälpcenter Jag har inget minne av att jag...
Man behöver inte vänta för att byta till Fello. Det går bra att byta när som helst och sedan hoppa på dubbel surf när det dyker upp, det brukar...
Jag tror det som söks kan vara en Teltonika RUT241, kanske med extra antenn som placeras utanför. Vill ni sedan ha wifi i lokalen är det en...
Finns åtminstone till Chromecast med Google TV numera. Kallas "beta" än, men verkar vara släppt till allmänheten.
Det minskar nog kostnaderna genom mindre behov av support när folk skriver fel kontonummer. Med Tink så slipper man väl skriva kontonumret själv....
Känns som fler och fler tar till det greppet att använda Tink och sedan skyller på penningtvättslagen.
Sidan är långsam men efter ett tag så får jag IAs sidhuvud och i sidinnehållet får jag "Sidan kunde inte hittas."
Ja, det gör det ju. Fel av mig som slarvläste.
Det går inte att ta bort/flytta väggen så det får plats ett bredare skåp? För då hade kanske Bosch Kombinerad kyl/frys KFN96AXEA (Black...
Nu står det "Bonusen sätts in på ditt Preem Mastercard inom 2-3 arbetsdagar. " igen.
Tänker du på Fiber saknas plötsligt i köpt hus ?
När jag flyttade senast så "fick" jag separat kyl och frys, dvs en fullhöjds av varje. Tar väl nästan en kvadratmeter extra men är rätt trevligt....
Dubbelkolla med kundtjänst att du verkligen får den leverans och installation som du behöver. Tretti.se har en rubrik "Leverans med uppbärning...
Låter väl som något är trasigt och de kör helt för hand tills det är fixat. Då vill de nog ha goda tidsmarginaler.
Kan det vara så att den är så gammal att ingen idag aktuell version av MacOS stöds på den?
De verkar (o)avsiktligt hindra arkivering dessutom: Swish - För en enklare vardag sedan 2012. Kanske skulle gå att använda någon bevakningstjänst...
Ca 40 minuter officiellt?
Viktor skrev "bugg i mjukvaran från tillverkaren" om telefonen.