Separate names with a comma.
INTE NÖJD med Spigen Alignmaster-skyddet. Svart kant som "äter upp" en liten del av skärmen. Dessutom funkar det inte bra ihop med Spigen Liquid...
Jag har inte mekat så mycket med min P8 Pro än men tycker om det matta utseendet och den platta skärmen mer än på förra årets modell. Stör mig...
[ATTACH]
Ah, då pausar jag Traderan tills senare i kväll och ser om det blir napp här.
Ny i kartong, har inte sprättat förslutningen på kartongen och tänker inte göra det heller! :) Har lagt ut på Tradera med "köp nu"-pris på 3449,...
Där ja.
Verkar lugnt för mig då hoppas jag! [ATTACH]
Ajaj, nej, detta vill jag inte råka ut för! Syns infon tydligt?
Direkt från Göögle. Men det där med hemleverans verkar ha varit en falsk förhoppning: SMSet antydde hemleverans ("inte hemma?") men när jag...
Hemleverans i morgon mellan 8.00 - 17.00. Kul!
Har köpt hem en Spigen Liquid Air (min standard, kör alltid med den) samt ett Spigen AlignMaster-skydd (som jag tidigare testat och varit nöjd med).
Skickad här också!
Aha, så din är packad? Där har du försprång.
Känns lite som att Google kommer misslyckas med det ändå, vet inte varför. Men om det är så att de ska skickas från Holland behöver de skickas typ...
11:e - 12:e på min (men jag köpte den dyrare frakten för att inte hamna i en situation där den inte hinner fram innan helgen).
Användaren donkii hämtade ut en i butik, hen är nog den enda som hittills fått sin P8 Pro på Swedroid än så länge. Telefonen börjar egentligen...
Skillnaderna verkar vara små, ungefär som skillnaderna mellan iPhone 6 och 6s enligt Supak. Personligen har jag saknat Pixel sen jag sålde min 7...
Vad konstigt att du inte kan ändra till Paypal trots bra guider i denna tråd! Funkar det för en (mig t.ex.) bör det ju funka för andra. In i...
Ja, rätt illa. Mitt kort spärrades också men när jag sa att allt var i sin ordning tog hon bort spärren.
Nu ringde banken ang. misstänkt bedrägeri pågrund av de nekade betalningarna till Google. Sjukt otrevligt, ju.
Det löste sig med PayPal enligt instruktioner från denna tråd. Man kan länka in PayPal via Google Play Store-appen. Pengen är nu dragen från mitt...
Hm, fick mail nu om att Google inte kan debitera mitt MasterCard, som andra fått. Nån skrev att han valde Paypal istället men det valet kan jag...
512gb? Den verkar lite limiterad av sig.
Det finns "info om kampan"-sidor hos de flesta operatörer. Man får telefonen. Från 27:e oktober smäller google upp en kampanjsida där man...
Samma. Eller nån PDF vet jag inte om jag fått, men bekräftelse på genomförd beställning, absolut. Har din status "Klar för leverans"? Det har inte...
Jag beställde 6 timmar senare. Får hålla koll på mailen ifall de skulle ha problem med min betalning - körde också Mastercard.
Vilken tid / dag beställde du? Jag beställde senare på kvällen / natten efter lanseringen. De kanske går i turordning. :)
Mina pengar har inte dragits och ingen info om nekad betalning har skickats ut heller.
Svårt att säga något om detta. 10x ser bra ut, 30x ser förskräcklig ut.
Aha! Ah, nej, den valde jag inte.
Svart / svart. Båda ligger under samma leverans, med datum 12:e oktober. Jag ser ingenstans där det skulle indikera en uppdelad leverans.
Såklart, men det kan ge ett hum. Om jag inte skulle få mer än 1500:- för min så vore det ju dödfött om nästkommande 1000 exemplar la ut den för 3000:-
Jag köpte en 128 direkt från Google och betalade extra för leverans den 12:e oktober. Man ska få klockan med direkt i paketet, så jag blir nog...
Då har ju klock-kampanjsidan tagits ner (den ligger uppe mellan sena oktober och mitten av november). Jag är säker på att leveranstid baseras på...
Och 128gb räcker gott tycker jag.
Hur ser andrahandmarknaden ut för Wifi-Watch? Vad är ett skäligt och troligt pris om man vill sälja den vidare (oäppnad)?
Ingen klocka med dock. Det är nästan värt att lägga extra för den, sälja den och landa på ett bättre pris utan att behöva krångla med abonnemang.
Klocka på köpet, Elgiganten. Det är rätt OK.
Cykel på köpet?
En ÄNNU bättre box som dessutom inte är mystisk!