Separate names with a comma.
Det blir troligtvis inte heller någon Vivo X300 FE. (Notenookcheck.com).
Från Notebookcheck.com ( tyska bara än så länge,lätt att översätta själv) Vivo X300 Pro: Neue Zeiss-Telefoto-Kamera wird laut Vivo diese vier...
Tänk vad mycket som runnit ut tidigare, bättre sent än aldrig.
Moccamaster sedan 10 år, den fungerar som om den var ny. Bytt ett lock, lätt att få på nätet. haft Krupp och Melitta tidigare.
Rykte om efterföljaren XIAOMI 16 UL från Notebookcheck.net : Xiaomi 16 Ultra: Three major camera upgrades detailed with circa 7,500 mAh battery...
Fick min Oppo Find X8 Ultra för några veckor sedan med Fedex. Levererades dock av lokal transporttör i början av det angivna fönstret. En av...
Ryktas också att den kommer med ett fototillbehör i samarbetet med Hasselblad. (Källa notebookcheck.com )
Camera comparison with the best smartphones of 2025: Xiaomi is a complete failure at night NOTEBOOKCHECK har gjort ett jämförande KAMERA TEST av...
Hämtat från notebookcheck: Försäljningen av Xperia-smartphones minskar och Sony reagerar nu på den låga efterfrågan. Efter det globala...
Xiaomi Super Slim Magnetic Power Bank 5000, 8,7 mm och 100 g, understödjer också kabelladdning via USB-C kommer snart att lanseras i Kina. När...
Notebookcheck.com har när det gäller kamera : 1. Xiaomi 15 Ultra 2. Oppo Find X8 Ultra 3: Vivo X200 Ultra
Jag som lyssnar mycket på musik, främst jazz och också har lite dålig hörsel, har svårt med dåligt ljud på många mobiler även när det gäller...
Elgiganten har en del Sony TV men i min mindre buktik ingen alls igår. Gillar Sonys lite återhållsamma färger. On line som gäller. Kameror kan...
J ag gillar jnte de två till vänster, ser plottriga ut men kanske tekniken inuti spelar in. Om de fanns på en järnväg så OK. Har själv en ny...
Notebookcheck.com har citerat Reuters om möjligheten att Oneplus skickar innehåll i mobiler tillbaka till Kina, även screenshots. Reprsentanthuset...
Det har förekommit i fotobranchen också, troligtvis för att fotoutrustning inte var så lönsam längre, då utökade man sortimentet för att överleva.
Jag har kollat ganska ofta på telefoner som Dustin har presenterat senaste månanderna till bra pris för att mötas av endast för företag. Planerad...
Dessa ser ut som element ingånde i ett signalsystem för järnväg eller T-bana. Spontan reaktion.
Xiaomi-15S-Pro Har testats på notebookcheck.com (tysk). Fick toppbetyg. Engelsk version av testet kommer kanske senare. Nedan en notis på...
Har ett plånboksfodral från My Trendy Phone i Danmark artikelnummer 4011512, Oppo Find X8 Ultra Retro Pung. Även ett liknnde med kameraskydd...
Intressanta uppgifter. Vivo x200 pro testas i Kina, ingen publisering i DXO:s lista. Sedan testar DXOmark flare i separat test och X200 pro fick...
Tack för uppgiften. notebookcheck.com och .net segar med Vivo X200 ultra fortfarande.
Ett påpekande : Vivo X200 Ultra ej prövad ännu. Vivo x200 pro testades i Kina !! och kom ej med i statistiken. Undrar just hur DXOMARK gör med...
Tack för svar. Jag missade att det låg en i förpackningen löst. Men kommer att köpa en riktig laddare som är mindre och lättare. Tog inte så lång...
Fick min Oppo Find 8X Ultra idag. Har inte kollat så mycket ännu. Medföljde en US 100W laddare utan adapter. Har ni andra köpt samma laddare i...
Om telefonen kommer ut så hoppas jag att den kommer att finnas i Magarött. :innocent:
Min X8 Ultra lämnar flygplatsen HongKong idag. 2 plånboksfodral på väg från Danmark resp. Kina. Leverans med Fedex nästa vecka hoppas jag. Skall...
Verkar lovande.Beställde min i morse. De har sänkt priset 2 ggr sista veckan.
Här kommer den engelska varianten av notebookchecks test av OPPO FIND X8 ULTRA i sin helhet. Leder nu som kameramobil och också efter total...
Notebook.net har kommit med delresultat när det gäller kameran på X8 Ultran. belägger 2 plats efter Xiaomi 15 Ultra. Test av konkurenterna Vivo...
Jag har senaset 7-8 åren uppgraderat mina gamla Cylinda vitvaror 21-35 år gamla Har köpt Bosch tvättmaskin,diskmaskin, spis och senast för 3 år...
Tyvärr är det inte så lätt, man kan skriva in svenskt mobilnummer och postnummer men min stad accepteras inte (rätt stavad) .
Delsvar kamera test Vivo X200 ultra på GSM arena. Camera battle: vivo X200 Ultra vs X100 Ultra
Jag hade mobilt bredband med TELIA som fungerade i 12 månader sedan kom utbyggnaden av 5G och man ändrade i master. Resultat : hastighet som...
Hade hoppats på avsevärt bättre kameraprestation av Experia I VII. Efter att ha tittat på GSMarenas test och jämfört med Samsung och de stora...
Troligen enda telefonen från Sony i år. Hoppas det lyckas bättre än med tidigare I V modeller. Skall bli intressant att se eventet på tisdag...
Om man går till GSMArenas objektiva tester så ligger ljusstyrkan vid auto mode på Oppo Find X8 Ultra 1157 Oppo Find X 8 Pro 1333...
Ljud : Sonys Walkman- Team har utvecklat en ny DAC som skall ge bättre ljud över ljudanslutningen , den gamla 3.5 mm kontakten
Jag tror att både Oppo och OnePlus båda har ett nav i Holland, det sägs att de ägs av kinaföretaget BBK Electronics.