Separate names with a comma.
Jag har en Asus VivoTab Note 8 som jag kan tänka mig att sälja för 500 SEK exkl frakt (finns i Skövde-trakten). Den är i utmärkt skick och...
Första klass med frukost på tåget. Lyxigt ska det vara! :)
Jag tar jättegärna en invite :) EDIT: Vår gode Swedroid-vän @Facemeat gav mig en invite :)
Allt har fungerat bra :) Känns som att buggen enbart visar sig för mig när jag flashat in en ny ROM. Det har nu hänt 1 gång efter att jag skickade...
Drygt 2 dagar efter flash av denna Nightly har jag bara stött på problemet 1 gång, som jag rapporterade in ovan :)
Jag kör CM12 Nightly 2015-06-17 för tillfället och har inte haft problem med att batteriet tar slut innan dagens slut i alla fall med drygt 50-75%...
MKBHD lade ut denna videon igår: [MEDIA]
Tråkiga nyheter angående buggen. Flashade CM12.1 (Nightly 2015-06-17) idag runt klockan 11 och nu drygt 5 timmar senare så fick jag ett SMS som sa...
Det jag stött på för problem är följande: - Utropstecken vid Wifi-symbolen/mobildata-symbolen. Ibland har man mottagning ändå, har man inte det så...
Ja, jag hoppas verkligen att det håller i sig. Med besvären som varit så skulle jag inte rekommendera denna telefonen, men utan så är det en...
Jag har OnePlus One med Comviq som operatör och jag har faktiskt inte stött på problemet på någon vecka nu. Kör CyanogenMod 12.1 Nightly...
Stod också i valet mellan telefon för några veckor sedan och hade samma prisgräns som dig. Det blev en OnePlus One och nu i efterhand så kunde jag...
Google Launcher. Fungerar helt okej :)
Detta problemet hade jag även med min Nexus 4. Jag kör just nu CyanogenMod 12.1 Nightly (150503) på min OnePlus One. Det brukade komma ett...
Färdigt.
Nä förmodligen inte. Ska testa hastigheten inne i Skövde imorgon så får vi se om det är något bättre där.
Ja det var faktiskt rätt nice. Fick ut hälften med Wifi här hemma, trots att jag har 100/10-lina. Kanske borde man slå av Wifi på telefonen hemma? :D
Så, nu borde den synas lite bättre :)
[IMG] Hemma i min lägenhet med LTE från min OnePlus One. Operatör: Comviq
Jag är på CM 12.1 nightly 150203 just nu. Fungerar bra :)
Idag får jag hem min OnePlus One enligt samtal från DHL :D
Det skulle i så fall kunna vara en anledning till att man får den så snabbt. Hade dock varit imponerad om dem skickade den från Kina imorgon och...
Nice. Då hoppas jag att jag får den ännu tidigare än så :) Har erfarenhet av beställning från Kina sedan innan men då har det tagit 3 veckor. Får...
Sweet. Hoppas på nästa vecka. Annars får dem väl överraska mig när den kommer fram helt enkelt :) Ja, jag är ju lite kräsen när det gäller...
Tusen tack för svaret! Lagt en beställning på den svarta OnePlus One nu :) Hur lång är leveranstiden på telefonen? Valde express shipping...
Hej! Vilken Android-telefon idag är det bästa man kan få för 3.000 SEK? Kan vara både ny och begagnad, noname-företag eller mer känt. Kan tänka...
Kör i dagsläget med CyanogenMod 12 Lollipop men medföljande kärna. Har inte haft orken att leta efter en annan ROM på ett tag. Men byter jag ROM...
Jag har köpt DENNA och den fungerar väldigt bra. Ser bra ut på skrivbordet dessutom och har inte varit några problem de 2 månaderna jag haft den :)
Jag har en svart iPod Classic 80 GB som jag kan tänka mig att sälja. Den är använd sparsamt, men har bruksrepor på baksidan. Finns i...
Finns för tillfället bara 1 spel installerat på min telefon och det är Clash of Clans. Det spelet kollar jag bara till någon enstaka gång om...
Har man gått YH-utbildning så skall man ändå ha väldigt goda chanser till jobb om man är duktig/brinner för att lära sig. Jag gick på högskolan i...
Jag kan bidra med mina egna erfarenheter. på de Jag har pluggat systemutveckling på högskolan och efter det så var jag rekryterare på ett...
Jag har 3 invites att dela med mig av. Det är PM som gäller om ni vill ha :)
Denna tråd borde inte flyttas. Jag tycker att denna blir bra som spekulationstråd för nya nexustelefoner :) But that's just me. Sent from my...
Datorchassit bortskänkt!
Skall möta upp en person imorgon. Om han inte tar den så kan jag tänka mig att ge den till dig istället. Återkommer!
BitFenix Merc Beta (svart) Inköpt för drygt 1 år sedan på inet.se och använd drygt 1 månad. Detta chassi tar bara plats just nu så den...
Okej göttans då behåller jag möjligheten att fortsätta surfa även efter 5 GB :D Hade dock utan tvekan klarat mig med enbart 500 MB surf om jag...
Följer det med för mig också? Jag hade också så att hastigheten bara sänktes när jag hade förbrukat mina tidigare 3 GB
De/Vi som redan hade detta abonnemanget innan med 3 GB får även vi ta del av ökningen till 5 GB :) På Comviq's hemsida så står det att jag har...