Separate names with a comma.
Hur många här inne använder denna dagligen ? Mvh
Har du sett Oppos nya grymt bra gjort :)
Nej det tror jag inte tror s22 och s21 serien får långt före dock stod det 13 november det stämde inte :)
Vänster bud sökes eller bägge ska fungera till ett vettigt pris mvh
Så synd att andra tillverkare men mindre erfarenhet av foldable gör luren bättre med nästintill osynlig crease :( find n3 flip är bättre än...
Som rubriken säljer en höger eller söker köper vänster buds nothing ear har du någon till ett ok pris återkom direkt :)
Tycker inte man ska gnälla alls, fick inte igenom beställning och jag sitter inte och bölar för det :-)
Nej det vet jag inte :-)
Såg en som sålde hela paketet för 10690 bra pris :-) laddare buds och svart telefon pixel 8 pro 256
Vissa fick senare info, vissa inte det var slut när jag beställde missade men Är inte ledsen :-)
Ska ringa på måndag. . Finns ingen så gör det inte jätte mycket dock , då får de ta bort min kreditupplysning :-)
Så du säger du fick bara ett mejl och det ända fanns beställning? För jag tycker också det är konstigt för sist gick jag inte så här långt kom...
Har redan gråa hår, så lite till gör inget :-) men ska göra det tack för tips:-)
Jag är nöjd med poco f5 med pixel custom rom och 12gb ram och snapdragon 7gen +2 nu :-) men ja jag gick längre detta år men det är helt ok:-) ja...
Nöjd med vad? :-)
Nä denna gång gick allt bra men nej Inte bitter men märkligt, kreditprövning och mejl tack för beställningen men sen gick det inte igenom ändå....
Inte bitter men märkligt, kreditprövning och mejl tack för beställningen men sen gick det inte igenom ändå. :-) life goes on, grattis ändå till...
Yes Bubben, pro 256 i någon av färgerna. Fick du en box denna gång? :-)
Kunde väl ha använt andra ord kanske.. Som höll på att sätta kaffet i halsen, avlida är lite lågt.
Herregud så löjligt resonemang :-)
Pro 256 gb Avlida for vadå :-S , .att du kunde missat en box, oj vad viktigt . Finns folk som dör varje dag i Ukraina. ::-( men jaja:-)
Nej 40 gb är det inte 10 gb surf.
Nej men är skillnad på övervakade tillverkarens kvalité jobb än vissa som kopierar bara och kopior som kan vara rent av livsfarliga
Nej men många grejer är rena skiten menar jag, men bra det e funkar
Tips kolla vad likadana har sålts för under dessa månader.. :-) på forumet
Kan ju vara bra med bilder på objektet :-)
Har du uppdaterat den? Som den bör i aspens inställningar . För jag hade en enhet. En kort stund innan jag sålde den . Den funka jämnt
Sämsta skräp butiken också usch. Men för samma pris får du originalet. Som nog är bättre och håller bättre kvalité än den Kina grejen:-)
Hade köpt aa wireless då istället för någon hunka mer :$
Yes korrekt :-)
Menar du att du kör betan på ett enkelt sätt? Media designen är långt sen länge eftertraktad :-)
bar det d å :) visste jag inte
Stadia finns inte längre nedlagt av Google tyvärr. men ultran kommer funka
Köpte en Galaxy av denne trevlige herre, smidigt och perfekt rekommenderas varmt+++ @wenom666 :)
Nej men ska testa samma :) har en. Poco f5
Absolut , så menar jag :) :) fungerar bra förutom ljudet då men ska prova ts bort alla extra ljud funktioner :) har en poco :) kan ta ett kort :)
Går automatiskt genom stereon eftermarknad
Jag har wireless i min Android stereo men ljudet genom Android Auto suger mens, ljudet genom Bluetooth r grymt ,:) något tips ? Skulle vara...
Hur menar du med halva skärmen :) app för app