Separate names with a comma.
http://www.xda-developers.com/note7-remarkable-phone-for-life/
Tror jag ska sälja mina. Frågan är ju om man kan ha glasögon innanför VR. Typ blind utan så heh
Så här är det alltid när nya telefoner släpps. Oavsett märke. Är man nu extremt orolig att få ett ex där pennan är svår att få ut kanske man...
Band mig 24 månader hos Telenor med deras 24 gigs abb
Blå Verkar riktigt läcker,lite annorlunda . Annars kan det ju aldrig gå fel med svart ☺️
För er som är nyfikna på batteritest av exynos. Note 7 är nummer 1...
Hmm,ja Där verkar de ju tveksamt att du ska kunna lämna tillbaka..Men prata med dem. Telefon beställning borde gå under distansköp
Fråga på elgiganten om du försiktigt för öppna och prova telefonen och lämna tillbaka om du inte är nöjd. Eller Phonehouse. Tror du har störst...
Borde väl inte kunna bli 177kr?
Gå in å snacka med elgiganten,phonehouse. Bokade idag å fick VR headset å annat godis. Så de kan löna sig att höra sig för iaf
Ja det är ju verkligen underligt när telefonen i sig klarar av det . Tydligen funkar denna modd även på Galaxy 7 edge också..
Ahhh.....Ok. Men moddet funkar iaf på en vanlig Note 7 Trodde av nån anledning att de gick med 2 sim och ett minneskort på dual modellen,jaja ☺️
177kr låter helt omöjligt på en sån liten summa.
Nej,det är ju därför de moddat en vanlig Note 7. Så de slipper beställa en .
Beror ju lite på hur de laggar å hur ofta . Självklart får de ju inte vara för mycket. Men en del är ju extremt noga .
Sen verkar man även ska kunna reklamera en vara som man öppnat och försiktigt provat. Men lite samma sak där. Välj affär med omsorg ☺️ Edit. Jag...
Edit. Det var för Note 7 Duos så testa inte på eran nya vanliga Note 7 :-D Som rubriken säger så går det att modda för den händiga,modiga,rika...
Elgiganten är väl de som brukar va riktigt bra att ha å göra med i det fallet. Media Mark verkar inte lika bra tex. Du har alltid 30 dagars öppet...
Dock är det låååångt ifrån alla som går med på det utan strul
Är det bara spen du är orolig för? Är väl minsta problemet. Har då aldrig läst nån klaga om pennan eller sett nån klaga på tuben iaf
Inte mig direkt. Lite lagg får man väl alltid på köpet. Batteritiden verkar ju va sämst för han,tvärtemot vad alla andra tycker. Kan hända han...
Nått som verkar väldigt tydligt är att ett skal eller liknande är ett måste. Verkar bli extremt lätt repor på baksidan. Sett massor med Youtube...
Blev en blå för mig. En chansning, har inte sett nån av färgerna live men känner mig mättat av svart så
http://www.displaymate.com/Galaxy_Note7_ShootOut_1.htm Extremt ingående test av displayen. Referensklass
La en order hos Phonehouse idag. Leverans den 9e. Blå självklart
[MEDIA] Gör ont i kroppen att se,men helsike vad Note 7 klarade av antal fall innan den gav upp helt
1 timma
Repor är ju nästan omöjligt att klara sig ifrån. Vägrar ha skärmskydd Dock är inbränningar värre . Stör mig mer och mer på mina . Nexus 6
Samsung garanti funkar inte så att man kan köpa var som helst och lämna in på verkstad här gissar jag. Blir å skicka tillbaka till säljaren då?
Kolla upp täckningen där du brukar vara . Telia /halebop har tidigare varit överlägsen i tex norra Sverige och inåt landet
Ja nog klarar man sig bra på 4gig men 6gig å 128gig lagring vore ju inte helt fel iaf
Hade ju varit sweet. Kanske importera ?
Va, får vi inte guld? Hade för mig att det bara var usa som inte skulle få guld
Svart är ju alltid snyggt men de lutar mer åt blått för mig. Kul att förnya sig lite :-)
USA versionen är mer lämpad för att flasha å roota har jag för mig att jag läst,nån annan kanske vet mer. I övrigt har jag för mig att det inte...
Ett tips med Tre annars är att snacka med de som har hand om uppsägningar,säg att du vill säga upp abb..Säg att du vill byta till annan...
Ingen aning men ett tips vore väl kanske att se vilka som varit bäst till Edge 7,fast de inte har riktigt samma böj
Har själv Telenor med 50 gig. Sen jobbet fixat wifi är de lite överkurs nu. Ska försöka fixa bättre pris. När jag hade Tre så ringde jag och...
749 spänn/månad i 2 år ? Saftigt. Testade du att förhandla om priset nå?
Smartast bör väl vara att själv välja efter 1 år .. Men jag orkar inte med sånt hahahaha... Fasen va ja skulle vilja ha en deal med en Gear S2....