Separate names with a comma.
Köper den för 400 kr om den går att hämta :) Var kan den hämtas?
Har PMat angående rabatt på 8% som även gäller nedsatta varor hos Cervera. Samt även info kring rabatt hos Amazon.
Har ett gäng skärmskydd i härdat glas inklusive skydd till baksidan/kameran till salu. Har till följande modeller: Samsung Galaxy S20 Ultra...
Jag bor på Sveavägen och kan hjälpa till om du fortsatt behöver hjälp. Inte hemma förrän imorgon dock.
När går ditt gamla kort ut? Mitt går ut i november, tänkte om man kunde förvänta sig ett nytt relativt snart :)
Det finns fler som kan ordna CDON-rabatter här på Swedroid :)
PMat fri frakt och 5 % rabatt :)
Sålde presentkort till @strangelovee hos CDON värde 4500 kr. Snabb förskottsbetalning och bra kommunikation via PM. Rekommenderas!
Är på jakt efter Glue Smart Door Lock Pro, 3e generationen. Glue Smart Door Lock Pro Det behöver vara komplett. Det får gärna även inkludera Glue...
Preem eller Shells Mastercard ger 0,5 % i cashback, e-faktura. Dock inte Apple Pay, men det går ju att lösa via Curve. Eller så kör du Rocker via...
Skickat PM med 12 % + 5 % rabatt
0,84% är den lägsta som går att få enligt deras pressmeddelande, SBAB sänker bolåneräntorna – ny rekordlåg bolåneränta från 0,84% - SBAB
60% för att få de bästa rabatterna som PB-kund hos Nordnet
För de som har lite större sparkapital så erbjuder både Avanza och Nordnet bolån via deras Privatebanking-tjänst. Avanza: 3 M i sparkapital ger...
Jo det var en okej lösning. Men att enbart erbjuda fler gratismånader som ungefär motsvarar det felaktiga beloppet eller att enbart erbjuda...
Sparat chattloggarna
Jag körde en lite hårdare ton i chatten idag och lösningen blir att jag först måste betala 299 kr (den felaktiga fakturan). Sedan får jag den...
Jag blev precis drabbad av detta. Körde Benify 3 månader gratis och nu vid första fakturan så har de lagt på 299 kr. De säger att de inte kan...
Scrolla ned och klicka på "Membership Rewards - flexibilitet" Där kan du välja Amex Blue tex.
Amex Blue går att få inbjudan till, se länk i min profil. "Amexblue Få poäng värda 107 kr som du t ex kan använda för att minska din faktura."
5% rabatt på presentkort finnes, kan skicka PM
5% rabatt på presentkort hos Hotels.com finnes. PMa om det är intressant.
Webbutiken har alltid varit väldigt dålig, så jag har alltid filtrerat/letat via PJ. Handlar där främst när de har bäst pris då man samtidigt kan...
Jo precis. Jag har inget emot att de tar ut en avgift utan ville bara informera att de börjat ta ut en avgift, vilket de inte gjorde vid...
Kan meddela att det "långsamma" uttaget tog 1 arbetsdag. Begärde ut pengarna igår innan kl 09.00 och fick dem idag under eftermiddagen.
PMar även dig. Var en likadan fråga för några inlägg sedan
Rocker har börjat ta betalt om man vill ha ut sina pengar i realtid, 49 kr. Vanliga uttag som går på 1-3 bankdagar är fortsatt gratis.
5% finnes, skickar PM
Absolut, finns i signaturen :)
Skickat PM om 5% rabatt på CDON
Sålde ännu en gång rabatterade presentkort, denna gång till Webhallen. Allt fungerade bra, han betalade i förskott och fick presentkortet via mail
CDON och Elgiganten finnes. CDON gratis frakt och 5% rabatt. Elgiganten 5% rabatt.
Jag skrev detta i en annan tråd: Nackdelen med Lunar är att man inte kan ta ut pengarna från sparkontot, utan enbart använda pengarna för att...
Så om du vill ta få ut pengar från Lunar till tex ditt konto hos Swedbank måste du antingen gå in på ett bankkontor och ta ut kontanter eller ta...
Har du testat det själv och kan bekräfta eller någon länk med info?
Nackdelen med Lunar är att man inte kan ta ut pengarna från sparkontot, utan enbart använda pengarna för att konsumera med ditt Lunar-kort....
Sålde presentkort till @Minimjau . Allt gick snabbt och smidigt, han betalade i förskott via swish och fick presentkorten digitalt via...
Sålde presentkort till CDON till @wargreymon . Han swishade i förväg och allt fungerade smidigt och var avklarat på 5-10 min :)
Finns ju 5 % på såväl webhallen, elgiganten, cdon och netonnet
Köps paketet inte av jem så är jag intresserad. Kan också ses i centrala Stockholm.