Separate names with a comma.
Vilken laddare hade du tänkt köra det med? Funkar det till Nokias laddare som redan finns på marknaden?
Själv slog jag till med denna: http://www.webbshoppen.se/PartDetail.aspx?q=p:4678414;c:36126
@Inet Hur sent efter beställning går det att avboka? Läste ryktena om en H2 mobil från Sony med S800 processor. Har inte riktigt bestämt mig.......
Kanon! Har avbeställt från CDON, och nu lagt en beställning hos er istället!:)
Grymt att fler återförsäljare ansluter här till forumet och ger rabatt!:) Hur ser er leverans ut av enheter? Om man beställer nu, kommer man få...
Hoppas du kan avboka då, iom CDONs rabatt blir priset inkl frakt 5490:- hos dom..
Grymt! Så vi som beställt fr om att du la ut om rabatten här, t om nu borde ligga rätt långt upp? Då håller vi tummarna att Samsung skickar dom i...
Grym rabatt! Har beställt en nu!:) Hur fungerar det med kösystem hos er? Har läst mycket om andra leverantörer som skickar lite hejvilt bland...
Pratade med en på supporten nyss. Hon sa H1, inte ens K1 utan H1 :( Men jag hoppas att din källa har lite mer insyn och har rätt!
Sök på "Adfree android" i play, det är den nya versionen. Som någon sagt här innan, så måste du avinstallera den gamla först!
Någon vänlig själ som kan lägga upp apkn? Sitter i Spanien och får bara att appen ej är tillgänglig i mitt land :-( Skickat från min Xperia S...
Läs gärna vad dom svarar ang Norge releasen. Annat team och andra servrar...
Det är tyvärr som du säger att spelbolagen endast har sina egna odds:( Hade det kanske varit möjligt att göra det för de mest populära spelen hos...
Hej! Jag har länge tänkt att det saknas en app där man kan lägga in sina tips som man gör på diverse sidor. Det handlar inte om en app som man...
Låter kanon! Skall testas nu på en SXS!
Som föregående talare nämner så skal det funka om du använder flashtool att flasha in en ny mjukvara. Ladda ner Flashtool här:...
Hej! Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er om hur det går, men jag har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden och mitt internet har...
Har nu fått igång den.. MEN när jag skriver in mitt googlekonto och skall logga in på Google Play så stängs uHosten bara av efter en liten stund.....
Min uHost klyddade en hel del igårkväll... Startar om sig själv och sen inte kommit igång. När jag väl fått igång den så blev det bootloop:(...
Har redan hämtat ut min uHost och har tagit några snabba bilder. Har tyvärr inte tid att testa den så mkt idag, men jag liksom RickardP kommer...
Ser väldigt mkt fram emot att testa pinnen. Och dendär fjärren ser riktigt gottig ut. Jag trodde först det bara var som en vanlig kontroll men med...
Finns även TabletSMS från ClockworkMod: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.tabletsms
Kanon! Jag är såklart fortfarande på att testa! Hur blev det med fjärr till stickorna?:) +1
NVM Dubbelpost..
Notisen är nu konstigt nog bortplockad, men den länkade till samma sida som du länkade till här...
Om vi skall tänka ur XBMC synpunkt så verkar Allwinner vara något som XBMC gänget ogillar: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Allwinner_A10 Se...
Hoj! Är också riktigt intresserad av att betatesta en sådan här produkt! Har sneglat väldigt mycket på Ouya, som verkar vara ett schysst...
Telefonerna visar ofta hemsidorna att dom inte är en stationär dator, och då skickas man ibland till en mobilanpassad hemsida. Detta går dock...
Jag är riktigt nöjd med batteritiden redan, men mycket vill ha mer:)haha Märker knappt att det är en "custom" rom, den tickar på som stock!
Och i Dolphin kan man ju t om välja att simulera en iphone om det nu var någon som tyckte det var bättre bild där:) Är GRYMT NÖJD med plattan än...
Har nu även fått min platta :-) Är dock på jobb, så jag får hålla mig till tåls och titta på kartongen ett tag :-) Skickat från min LT26i via...
Android är multilangual så det är inga problem. Och man har ju alltid möjlighet att byta till vilket tangentbord man vill :-) Fick ändra...
Mitt paket lämnade nyss Köpenhamn! Skall tyvärr inte vara hemma på hela dagen, ska testa med att sätta en lapp på dörren om att dom kan lämna det...
+1! Tog du express? Någon som har erfarenhet av Borderlinx sedan innan, och vet hur snabbt det tar med express till Sverige från UK?:)
Borde skickas iväg idag, känns så iom att nrt kommit upp idag:)
Trackingnr har nu kommit upp på mitt Bordelinxkonto!:)
Jag hade ju UK adress lagt som standard på både GW och eBuyer. Så mitt konto på eBuyer hade samma adress som kontot på GW. Förstår inte riktigt...
Om han inte var på i/o, bor/är i UK eller USA så 100% nope!
Klockan är bara halv 2 i England. Vi får ha tålamod och vänta lite. Mitt paket från eBuyer blev inte skickat förrens vid midnatt men ändå var det...
En STOR skillnad är att du inte bara skall sätta din engelska adress som leveransadress utan jag var tvungen att ändra min billingadress i GW till...