Separate names with a comma.
Tyvärr, jag säljer den för jag använder inte klocka :teeth:
Seiko Prospex (king Samurai) som köptes 2020-10-26, svensksåld och kvitto samt garanti finns kvar då det är 2 års garanti på klockan. Finns att...
Tack, jag såg det, google varnade mig att den har full access. Jag tog bort shortcut och ikonen försvann. Älskar Android 12, min lilla Pixel...
Nej, vissa band funkar inte...någon här på forumet sa det när jag ville importera Pixel 5 från USA.
Uppdaterade till Android 12, vad är denna app? Kan inte ens ta bort den :teeth:
Vi måste vänta på Fnac, alla andra länder leverar inte till Sverige eller tar överpris. Jag har släktingar i USA som kan köpa och skicka till...
Sant :) Själv kör jag Pixel 4a, 20hz skärm haha (den laddar hem Android 12 just nu) får se om den pallar :teeth:
Det är samma kameror på vanliga och Pro, Pro får mer zoom och filma i 4k. Det är som iPhone 13 och iPhone 13 pro, minimal skillnad och osäker att...
Damn, bilderna ser fantastiska ut :P
Pixel 6 <3 Perfekta mobilen för $599, jag gillar inte storleken på Pro modellen nu när jag kör Pixel 4a klarar jag inte av stora mobiler eller...
Kollar på Tradera just nu, jag måste öppna ett konto först :teeth: Tjejen som jobbade på Fello ville verkligen hjälpa mig med ett bra nummer men...
Jag ringde, hon läste några nummer men det var inga bra nummer. Jag får köpa ett bättre nummer och teckna ett nytt abonnemang helt enkelt. Jag...
Jag har haft Fello ett tag nu som jag är riktigt nöjd med, när jag tecknade mitt abonnemang fick jag ett nummer skickad från Fello som jag hatar....
En allt jag hittade i kylen macka :teeth: [ATTACH]
Det är fortfarande en gåta för mig varför digitala spel är dyrare än vanliga, borde det inte vara tvärtom? FIFA 22 PSN-Store: 849kr FIFA 22...
Jag köpte 800 för 400kr hos webhallen igår, det gällde bara igår och fysiska butiker.
Sant, ag har fiberanslutning och laddar ner spel snabbt =) Jag kommer säkert ha 4-5 spel installerade samtidigt sen brukar jag radera spel jag...
Jag hämtade ut min PS5 igår, började ladda ner mina spel som jag lirar mest Warzone och Red Dead Redemption 2. Ni som har PS5, använder ni SSD...
Bara fysiska butiker enligt tjejen som jobbade och det gäller bara idag.
Playstation plånbok påfyllning halva priset hos Webhallen gäller bara idag och max 2 per kund. Jag köpte 800 för 400kr. Obs: gäller fysiska...
Jag har faktiskt en dator till salu, perfekt för en 8 åring och xbox handkontroll har den också. Om du är intresserad skicka pm :teeth:
Jag brukade byta mobil engång om året via operatör men senaste 3-4 åren köper mina lur kontant och Fello som operatör. Jag har slutat byta mobil...
PS5-ägare får sex månader gratis Apple TV+ Öppna Apple TV+ appen på din PS5 för att ta del av erbjudandet! :)
Tyvärr har planer i helgen.
[ATTACH]
Jag var ute efter en PS5 och lyckades boka en i måndags hos Webhallen som det skulle ta 2 veckor innan jag kunde få den. Idag fick jag köpa från...
Testar med blocket då :teeth:
Gaming Lenovo Leigon PC som klarar av spel i 1080p. Spel jag har testat, GTA V online, Assassin's Creed Valhalla och Red Dead Redemption 2. Följer...
Stockholm, blir svårt att skicka tyvärr.
Säljer min gaming PC som klarar av spel i 1080p. Spel jag har testat, GTA V online, Assassin's Creed Valhalla, Red Dead Redemption 2 och Warzone....
Folk är galna med sina priser på Blocket :teeth: Jag beställde dessa från Amazon, skyddar riktigt bra och slim som inte förhandlar luren till...
Hela baksidan är ännu enklare. Jag vet hur du inte hittade men när jag skrev på YT "Pixel 4a camera glas replacement" fick jag många träff.
Nej jag har inte ens fått repa på mobilen, brukar vara försiktig med mina prylar :teeth: Du kan byta kameraglaset själv ganska enkelt, eBay brukar...
Jag glömde att uppdatera om problem jag hade med Android Auto. På iOS man bara kopplar och Carplay funkar men jag visste inte att på Android man...
Jag har haft den på sen förra veckan på jobbet datorn och nu mobilen, helt dött när det gäller ps5. Jag tror den hittar GPU bättre än PS5/Xbox X...
Jag följer det nu, ska man göra nåt mer eller när det är lottning säger dem till bara?
Kollade på priserna och ps4 pro går på nästan 4000, då är det bara att köpa en ps5 för 5500. Bara sitta och spamma varenda butik så man hinner...
Kollade nyss på en video om detta, gamla versionen verkar vara bättre och det är ingen skillnad på fläkten. [MEDIA] View:...
Jag kollar runt efter ps5 i olika butiker då jag vägrar att betala överpris på Blocket till loser scalpers. Ni som har haft ps5 ett tag, har ni...
Ska hålla ögonen öppna under helgen ifall det kommer en fyndvara annars slår till på måndag en TG01 som verkar bättre som du säger. :)