Separate names with a comma.
PicsArt? :) Svindyr, men klarar det mesta :)[ATTACH]
1390, jag ser att priset gått ned sedan dess när jag tittar på deras sida nu...[ATTACH]
+1 på Telenor. Porterade mitt kontantkort från WiFog i förra veckan. Det gick jättesmidigt, jag fick 1 GB surf som "välkommen till oss", och mer...
Använder den sedan många år. Annars är väl Mixplorer ett bra val :)
Det är Messenger (om det är Meta), jag får random notiser där, tror det finns en tråd i det:) Så det är inte din frus telefon, jag har Huawei, och...
Tack! :)
Japp, jag har F Secure idag, som kostar 300-ish/ år, enkom för att surfa gratis på tex sjukhus och Coop, inget annat syfte, och kan jag då betala...
För mig som mest söker säkerhet när jag surfar på sjukhus-WiFi, kan detta funka? :)
Google One?[ATTACH]
Det finns inga svar i nuläget på min fråga, men bolla gärna :) Jag ska lämna WiFog. Jag behöver billig surf, kontantkort. I slot 1 har jag...
Tre & Telenor kan slås ihop
Ja, det kan ju bugga :)
Jo, exakt så :) Jag har till och med gjort om dem och testat och det funkar inte heller... Skumt...
Då ska jag göra det också :)
Tack, då är det hos Google och inte mig! ✿
Hos mig har alla rutiner hoppat ur sedan igår morse. Jag vill att den ska ändra radiokanal kl 05.59 och sedan kl 09.59, ingen utav dessa fungerar...
Tack, tack :) Ska lämna WiFog och söker alternativa lösningar :)
Tänkte på det också när jag skrivit frågan, tack! :) Hur laddar man/tankar, måste man uppge kortnummer då också?
Är det inte möjligt att köpa/beställa ett tomt kontantkort och fylla på vid behov, som både Comviq och Halebop har? Tänker inte uppge kortnummer...
Är det någon som använder Trustly idag och kan gå i god för dem?
Ah..
Dessutom borde de vara tacksamma att de får loss nummer, tänker jag.... Eller?
+1 Haft i flera år, aldrig problem.
@bernard ? :)
Tack! ヅ
Måste man uppge kortnummer rnan använder Trustly?
Ah, otur när jag tänker :P
Så tolkar jag det också:)
Va? Näe, jag har förstått det som att all surf man har nu, att alla potter kommer att sparas? Edit, missförstånd tror jag?
Ja, men då blir det ju värt det, för mig i alla fall, att betala 40 kr per månad och behålla alla dessa GB och samtalsminuter, tack!
Nope, jag skrev till dem i fredags och frågade om det gick att lägga ihop samtal och data till ett kort, men har inte fått något svar på det än....
Ja, vi får helt enkelt vänta och se hur det blir, eftersom att de har ju ändrat sig tidigare, när det gäller saker och ting som de har skickat ut...
Exakt, jag sitter på 40 GB på ett kort som kommer slängas efter april... Så surt... Visst, jag har varit kund i 10 år, och jag har inte betalat...
Då skulle man alltså sparat poängen och inte fyllt på massa samtal som jag har gjort, och surf... På tre olika kort som jag använder dagligen och...
Kul att du gillar den :)
Älskar widgeten :)[ATTACH]
+1
Denna syns i statusraden :)[ATTACH]
Det är WiFogs stora problem och har varit i tio år- information! Många med mig har påtalat detta i många år, men de vill inte ta det till sig...
Tack för tråkig info :(