Separate names with a comma.
noterat
Har en ny Harman Kardon Onyx Studio 3 i låda med garanti som jag inte kommer använda Harman Kardon Onyx Studio 3 | Dustinhome.se samt en helt...
Har en Logitech G502 Spectrum som inte används om någon är interssead inköpt i sommras finns i växjö pris 350:-
skall göra så mvh
växjö
är i göteborg ibland ja i jobbet vet alldrig när dock
Kan medela att skicka funkar men det kostar en del då det väger 22kg och är en enorm låda Dhl vill ha 800 för det och schenker var ännu dyrare
har ett chassi över efter ett klart projekt som inte kommer att användas , så om någon är intresserad hör av er bud börjar på 1000:-
Önskar köpa en Intel i5 4670k eller liknande, hör av er om ni har något
Pm
Tänkte stänga den nu tänkte jag
ok ledande bud
Japp det gör den :cool:
ASUS ROG Swift PG27AQ har jag en stående i nyskick med förlängd garanti hos asus inga döda pixlar eller annat minimalt med glow, kvitto och...
Sonens Dator har ett moderkort lagt av i och då vi inte vill byta hela systemet så är jag på jakt efter ett Inetl Z97 kort av något slag i ATX...
hamnar det i en byro då om ingen var intresserad
Oki kvitto finns
Noterat har jag inget annat innan 21 ikväll är det ditt Mvh
Asus kortet det msi kortet är sålt
har ett kort över som inte kommer till användning inköpt i sommras så jag vill kolla lite intresse på detta om det kan hitta en ny ägare finns i...
Sålde en galaxy s8 till honom betalning via swish , Allt gick smidigt och gör gärna mer affärer med honom
ledande bud har jag inte hört något innan 17:00 idag så är den din mvh
nej per styck
har två Samsung Gear VR liggandes det ena är nytt och båda är till s7 / s8 mobilerna det enda är att kontrollen saknas till det ena annas är det...
har en liggande som knappt är använd om det är intressant dock i växjö
ledande bud, om inget annat hander inom 5min är den din mvh
runt 4k där någonstans
kan ligga i helgen så jag isåfall kan skicka om det behövs på måndag . eller jag känner att res pris nåtts
kan ev vara till salu med för rätt bud bud börjar på 3k
Har en galaxy s8 black i nyskick som är inköpt på relesen som jag skulle vilja byta mot en s8 plus kan lägga en slant imellan. Bilder ordnas vid...
Inte intresserad av en vanlig s8 plus cash
ok lite långt sitter i växjö
har en svart s8 i nyskick kan vara intressant, kanske var finns den
PM
Har en corsair m65 RGB mus över som inte används om någon vill ta över den är inköpt i våras Pris 200sek [ATTACH]
eller det som sagt :)
dom ledande buden
Är nu ledande budet
Dom är köpta på 24.se och är älta finns nog någon digital kopia till dom