Separate names with a comma.
Bring är ju ett skämt. De enda som tar två dagar på sig att leverera till Borås. Inte nog med att Elgiganten drar pengarna tre veckor innan...
Det var någon McAfee skit de bjuder på om man förhandsbeställde. Känns ju knappast värt att gå till postombudet för att hämta ut. Spännande att de...
Står så här i bekräftelsemailet jag fick igår: Samsung Galaxy S8+ smartphone (svart) Produktnummer #: SAMS8P64BK I webblager 2017-04-04 8 990...
Jag fick ett bekräftelse mail på att Elgiganten har skickat min för några minuter sedan. Det måste väl vara något fel?
http://www.seat.se/bilar/anslutningsteknik/android-auto.html
Första veckans batteritid är ju aldrig representativ för hur batteritiden kommer att bli. Man håller ju alltid på med den mycket mer när den är...
Ring ditt utlämningsställe och fråga. Ibland är Posten bedrövliga på att uppdatera sina system.
Det var väl samma med LG och Nexus 5 förra året har jag för mig. Satt i en likadan monstertråd då.
Beställde den blåa 64GB från Elgiganten igår ca 17.20 med Express frakt. Fick detta nu: "Bäste kund, Din beställning har nu skickats, klicka på...
Poängen är ju att ha det i första posten. Väldigt vanligt i forum sammanhang. Vad är vitsen med en sammanställning om man måste gå igenom alla...
Svaren från återförsäljarna. Var en innan som ville ha en sammanfattning. Kanske finns fler som vill det.
Är OP:n (den som har första inlägget) fortfarande aktiv i tråden? Hade ju varit en ide att sammanställa status där.
Ja det var på Facebook.
Från MM kl 17.27: "Hej Johan! Tyvärr har vi inte hört något nytt ännu. Den senaste informationen vi fått är att ett begränsat antal telefoner...
Elgiganten säger 15.e nu och MM pratar om nästa vecka. Ingen av dem vet hur stora leveranser som är på ingång.
Skickade ett meddelande till Elgiganten på Facebook och fick svaret att den blåa kommer in till lagret imorgon.
Kan ju vara lite exklusivt för vissa butiker för att få lite större volymer.
Antagligen så prioriterar Google/Motorola andra länder före men skickar hit lite mindre leveranser för att de som absolut vill ha en ska kunna få...
Får väl se om MM fick in under helgen men känns väl inte så troligt.
Fick min Nexus 5 strax innan jul importerad genom Bazula så är ju inte ovanligt segt i år.
Ganska rädda att bli uppsagda pga. arbetsbrist :P
Det finns ju inget konkret innan de har mobilerna i lagret.
Samma här. EDIT: Står leverans påbörjad på mina beställningar men säger väl kanske inget
Är väl knappast positivt saldo innan förhandsbokningarna täckts?
Du är inte inloggad på ett konto kopplat till G+ då? För då lär väl nya notiser ge utslag.
Hur kan det dröja så länge? Hämtade ut min idag (40 min promenad till DHL:s servicepoint, men det vart det värt) Känns konstigt att 4/11 skulle...
Lite frustrerande när man ser att ens N5 ligger hos DHL i stan och är sorterad men man kan inte hämta ut den än ;)
Frågan är ju lite vad man efterfrågar med en kamera. Hur bra färgerna avspeglar verkligheten skiter jag i, det viktigaste är ju hur bra man kan se...
http://www.engadget.com/2013/12/13/google-nexus-5-improved-speaker-and-buttons/?ncid=rss_truncated
Då lär du ha den innan jul. Med viss otur kanske i mellandagarna men med tanke på att de hunnit med hälften av ordrarna så borde ju de hinna med...
Är HTC-laddaren Bazula skickar med någon klumpig historia eller smidig? Antar att de skickade med den till er andra också. Btw, någon som fått...
Yes
Min (4/11) har skickats nu för den som undrar hur de ligger till.
Har sett uppdateringsfiler för 4.4 till 4.4.2 som spridits på nätet så är antagligen den du fått.
De skrev till mig idag att alla från 3/11 och troligen en del av 4/11 skickas imorgon.
De skulle ju ha fått in för 2/11 igår så konstigt om det inte skickats. Hade varit bättre att ha en produktsida där de inte lovar någonting och...
Kommer åt download mode men kan inte flasha någon ny ROM. Får en Nexus 5 i början på nästa vecka så är den här körd så kan jag väl leva med...
"Leveranstid (uppdaterat 11/12): Alla liggande ordrar ska kunna skickas ut idag, imorgon eller fredag (lite per dag). Ny beställningar ska också...