Separate names with a comma.
Haft telefonen en dag nu! Bytte från s7 edge så jag var lite orolig att jag skulle bli besviken. Men WOW. Vilken fantastisk telefon. Riktigt skön...
Ah. Såklart! :) Tack!
Jaså? Ok. Därserman. Det stod olika leveransdatum beroende på vilket alternativ man valde.
Ah. Det förstår jag. Problemet är väl om alla väljer expressfrakt så kommer tyvärr någon i kläm...
Valde du expressfrakt? Kostade 160 kr extra. Annars tar det nån vecka längre.
Haha Det går kanske fortare om du kör dit o hämtar den? ;)
Har du inte fått trackingnummer från DHL? Jag fick sms om hur jag ville ha luren levererad som jag skulle svara 1 el 2 på. Där stod trackingnummer...
Helt sant! Och inget blir bättre för det priset! :)
Det känns verkligen bra att läsa era positiva intryck! Mina senaste lurar har varit Find 7, S6 Edge och S7 Edge är nuvarande. Är lite orolig att...
Knappt i Tyskland heller... Men efter 20 timmar i Leipzig börjar det äntligen röra på sig igen! :)
Ah. Tack! Frågan är hur nöjd jag själv blir då jag onödigt nog byter från S7 Edge. Slipper iaf repa glaset och de störiga kanterna. :) Ser...
Nöjd?
Haha Vi har 6 barn så jag förstår honom! :) :) Ser det som en stor fördel då jag byter mobil varje år! :)
Beställde min Så fort det var möjligt i onsdags kväll. 2100. Ser att den är i Leipzig nu. ÖKA!!! :) :)
Haha Samma här. Dock råkade jag spräcka glaset på baksidan på min S7 Edge så jag fick en anledning att byta! Om inte annat har vi barn som vill ha...