Separate names with a comma.
Borde inte vara några problem, vad är det som du vill kunna komma åt via port forward. Om det är API:et så ska det bara att Portforwarda port...
Har du slagit på att API:et är aktivt? Görs under System = > Remote management, //M
Japp, det är för att Android klienten inte skickar något quit kommando. Så sessionen mot routern timar aldrig ut. Verkar som om android...
Appen läser in vilka enheter/brytare som du har konfigurerat i UMR:en. Sedan lägger den upp dessa enheter i gui:et så får du ON/OFF knappar på...
Kjell & CO är min ifrån.
Installerad: Funkar klockrent :-)
Nix Tellsticken sätter du in i Routern och appen kommer att styra router via ett API. Så ingen dator behöver varaigång. (bara det spar en massa...
Gillade auto-saven.. Man slipper 2 kanpp tryckningar. //M
Kul ser lovande ut :-) Tips istället för on off button kanske en "regel" vara bättre eftersom man inte vet state på brytaren. Typ något så här...
Japp håller med att det är surt att man inte vet i vilket state en enhet befinner sig it. Zigbee har ju den fördelen, men hittils har jag inte...
Slå på den fungerar iallafall :-) Lekte lite med Locale och SMS pluggen.. När jag kommer till min tunnelbanan så skickar telefon ett sms med...
Tjenare, Kul att ni håller på och trixar med Android och UMR:en. Väntar med spänning på att se vad det blir för APP. Kommer att övervaka denna...