Separate names with a comma.
Svarar mig själv då jag nu har kunnat konstatera 5G även med Telia. Hötorget i Stockholm med OP 8 Pro. Blir dock i princip samma hastighet om jag...
Samma plats och några få minuter senare men låst till max LTE. NetMonster detekterar förresten inte cellerna som 5G så filtret för cellerna går...
Nu har jag äntligen kunnat konstatera 5G på min lur med Telia också. Var tydligen utanför täckningsområdet... OnePlus 8 Pro med Telia Obegränsad...
Jag har diskuterat med Telias support nu angående Telia Mobil Obegränsad och OnePlus 8 Pro med senaste firmware. Enligt dem är abonnemanget rätt...
Står det 5G där uppe i statusraden? Bilden är så hårt komprimerad att det är lite svårt att se. :D Och det är med S20 och Telia Obegränsad? Jag...
Är det någon som har fått OP 8 Pro med OxygenOS 11 att fungera med Telia och 5G ännu? Har provat på platser i Stockholm city där det rimligtvis...
Vad har du för router?
Jag testade APN-byte bara lite snabbt men de var likvärdiga. 4g.tele2.se är den som sätts automatiskt men namngivningen känns ju lite löjlig så...
Gick bra med att ha det som SIM två också. Med mobildata satt för det. Däremot får jag ingen 5G med mitt Telia obegränsade här hemma. Får testa...
Har nu testat med Tele2 som primärt SIM-kort och det fungerar bra med 5G med OxygenOS 11. Både med 4g.tele2.se och internet.tele2.se som APN. Har...
Testade för länge sedan med vanliga debetkortet och det fungerade inte om jag minns rätt. Kan kanske göra ett nytt försök. Har inget kreditkort på...
Har inte heller fått på länge nu. Tog bort batterioptimeringen på appen nu för att se om det kan ha att göra med det.
Vad Tele2 kommer ha vet vi inte efter auktionen är klar. Om jag minns rätt så kör de nät som finns idag: n1 (2100 FDD, Tre) n28 (700 FDD, Telia)...
Kommenterar mig själv. Gjorde aldrig uppgraderingen via Oxygen Updater. Nu trillade dock OTAn in på vanliga sättet. Nu blir det till att testa 5G...
Nej, det är nog alla. Jag trodde först att du bara hade de du frågade om. Man kan öppna filen i en texteditor på dator och redigera om man vill....
Det verkar gå att välja var de skall läggas vid import så kanske export och sedan import? Komplettering: Finns under Contacts Manager >...
På Kungsholmen Fleminggatan fungerar det utmärkt inomhus men jag har inte gjort några tester längre in i lokalerna utan bara nära fönster.
Har du Android/OxygenOS 11 på din OP 8 Pro?
WiFi-problem? Har inte märkt av några alls.
Jag kollade faktiskt just på den och laddade ner filen. Är det alltså den officiella OTAn man får ner?
Får ni O11 som OTA eller lägger ni in på annat vis? Ingen antydan till OTA här ännu så länge... :neutral:
Fungerar även Mobilt BankID, Google Pay, Netflix osv?
8 Pro har redan 120 Hz skärm och slider men däremot bara 30W (vilket dock går att få även trådlöst). Eller jämförde du med S8 nu? o_O
Har man en gång vant sig vid trådlös laddning så är det svårt att gå tillbaka. :D
Så, finns det något konsensus för vilket skydd som är bäst för OP 8 Pro? Det vill säga ett som sitter och håller bra, inte krånglar med...
Samma lika för mig. Använder Curve med GPay på min OP8 Pro hela tiden, oftast ett flertal gånger per dag. @SirHejsan Du har ingen funktion...
AW?
Förmodligen finns det bara Net1 LTE 450 MHz i någon av masterna.
Billigt, billigt, billigt? :P
Mm. Jag känner inte riktigt igen det. Jag har för mig att min tänder skärmen när man för telefonen från örat, lyfter den från bordet osv.
Det skall inte komma något SMS utan 3D Secure-verifieringen görs i appen. 3D Secure (3DS) – Curve Men det är som Buzz skriver kanske som så att...
Dök upp här med nu. Dags att kontrollera om Network improvements for European operators innebär att 5G blir tillgängligt med t.ex. Telia. Jag är...
Vad tillför den?
Hur är det med Mobilt BankID?
Japp. Fungerar på äldre 32-bitars enheter såsom gamla bettan Nexus 7 jag har på skrivbordet. :P
3 timmar laddtid för att nå 96% låter helt galet. Vad är det för laddare? Vad var batterinivån innan laddning?
Udda, låter onekligen som det. Min OP 8 Pro fungerar utmärkt både vad gäller mobilmottagning och WiFi. Kör även med VoLTE. Har inte brytt mig om...
Någon som har fått det att fungera med Telia Företagsab. ännu?
Ja. Det fungerar.
AOD och enhandsläge kommer under hösten i nya OxygenOS 11. Kamerorna tycker jag är utmärkta men visst finns det konkurrerande enheter som är...