Separate names with a comma.
så ett gott råd,köp aldrig mobil av tele 2,blir det strul så tar det väldans lååång tid.
Precis samma fel på min,den man ringer upp säger det står en hund i bakgrunden o skäller,o det bryts..dåligt av sony o släppa ut sånt skit!
Ja självklart,den är kass o kommer ny nästa vecka,provat allt o tredje gången på verkstad nu,dåligt av tele 2,hade det varit Telia så hade jag...
Har fodral på den,men likadant utan,nu är den ivägskickad igen för tredje gången o ska bli en ny..plus nån kompensation från tele 2,för allt...
Hjälper inte o mobilen är konstaterat kass,så blir en ny.
Fått mobilen igen nu från reparation,andra gången o likadant,trots bytt mikrofonen..ringt tele2 o blivit lovad en ny,får se vad som händer.
Nu skulle den va klar men inte fått den än,kalibrerat brusreducering och uppdaterat programvaran...ska bli spännande o se.tror knappt det va så...
skickat iväg nu iaf från tele2 o får se vad som händer..va inget kul alls med den mobilen.
Nog bara o göra så då.denna är köpt på tele2.fick du ny direkt eller dom skickade iväg den o kollade den?
Hittar ingen sån inställning alls,dom jag ringer hör mig bra,men den jag pratar med hör sig själv i eko..undra va det kan bero på..
Varför sånt eko i min nya z5 compact?den jag pratar med säger det låter som man sitter i nån burk..nån inställning kanske??