Separate names with a comma.
Woohoo! Redo att hämtas....
Fick också dubbelt. Får se om två klockor dyker upp....
Jag har inte heller - jag mådde inte jättebra på kvällen mot 27 oktober, så eftersom jag inte kunde sova kollade jag ifall de hade börjat ta emot...
Jag är ganska säker att DHL är inte samma som DHL Express vi har i Sverige, utan DHL från Tyskland är vanligt post, då sköts det av Postnord i Sverige
Köpte också från Telenor, ansökte 27 och godkänt typ på en gång ..... hoppas sms kommer fram ikväll
Jag fick samma - och att det inte finns några svensktalande som jobbar idag, så då blev svaret på engelska. Den skrev också att de bara väntar...
Hade du fått någon bekräftelse att det skickades (som sen blev fail på leveransen?)
Min var ungefär samma, telenor och någon gång tidigt på morgonen 27. Inte hört någonting
Mitt står det samma - men på anspråk information står det att jag gjorde med pixel 8 pro och då kommer få pixel watch 2
Mitt blev precis godkänt också. Mail står precis som din, inom dagar. Sms står det dock inom 30 dagar
Jag tog esim, men inte aktiverat den
Jag ringde i torsdags också, de kunde inte hitta rätt knapp för att ångra så de ett ärende. Fortfarande inte fått någon mail att det är ångrat så...
Ringde du? Och vad sa du för att slippa behöva betala 30 dagars uppsägningstid?
Jag fick en packing slip in lådan - och sedan några instruktioner om hur man får pixel watch. Det står att det går bra att använda "packing slip"
Jag har precis hämtat ut min men tydligen går det inte att säga upp abonnemanget i butiken.. man måste ringa
Min var där 19.42....det stod leverans imorgon men nu har det ändrats till på fredag:o
Nu har jag fått en Postnord spårningsid. Då har den inte gjort det snabbare att beställa till butiken
Någon som hört någonting från Telenor som beställt telefonen för att hämta från en butik?