Separate names with a comma.
jag vill inte ha sådär men jag försökte ändå för att se om det gick, men jag får samma felmeddelande som du. det står ju att det kanske inte...
En pingvinstång är aldrig fel :teeth:
googlade lite, det var bara för att bootloadern var upplåst tydligen, det gick fint att installera den från apkmirror :)
jag skulle vara duktig och fabriksåterställa och sen börja lägga tillbaks saker en och en. bla säger den att netflix inte är kompatibelt med...
ja såg det sen i swedroids blogginlägg, var inte tillräckligt uppmärksam för att reagera på bilderna... :o. det är väl säkert bra, men jag tycker...
lite synd att den bara är 5.99" i 18:9, men desto mer positiv överraskning med det generösa lte-bandsutbudet. men vad var det som var extra med...
det är ju mate-serien, de ska vara stora :) - är det inte det man vill ha så får man titta på P-serien istället. förresten var ju redan mate 8...
Jo jag vet vad man använder det till, det var inte det jag menade :). Något i TS formuleringar gjorde mig tveksam om det verkligen var det TS var...
Av vilken anledning vill du ha dual active? Om det bara är för att du ska få 3g i sim 2 tex för att du vill ha ett kort från 3 där, så får du det...
och jag fick ge upp det här med storytel och AA så när jag använder AA (vilket jag bara gör när jag behöver google maps) så lyssnar jag istället...
Nu har ju inte jag pressat z play, då den bara är reserv. Men generellt så rullar en telefon med en väloptimerad mjukvara mycket bra på sd625....
undrar också varför du inte vill uppdatera? många av apparna kommer nog att säga ifrån när du försöker använda dem också, och kräva att få bli...
ah men härligt :). jag hade en moto z som jag spolade av under kranen, för jag tänkte att det måste väl en strilsäker telefon tåla :P. det...
äntligen :)! de specs som ryktas skulle jag kunna leva med även om det inte blir ett fartmonster direkt, men de ger en väldigt acceptabel...
ah, då skulle jag gissa att imorgon står det den 12:e, sen den 13:e osv - jag har sett cyberphoto skriva sådär förut och det kan pågå ganska...
men varje gång jag har tittat har det stått leveransdatum okänt, och det gör det nu också - har du alltså fått bekräftat att de har den inne o_O?
Inte riktigt. Ett visst band svarar mot en viss frekvens ja, men däremot är det inte nödvändigtvis tvärtom. Står det bara tex 800 MHz kan du inte...
jag har haft T815 och T715 och har nu T825. har haft sim-kort från telia och tre i dem förut och nu i T825 telenor - har faktiskt aldrig upplevt...
oj :eek:
Väntar ivrigt på att få höra mer :)! Såpass bra som vanliga zenfone 3 var är jag mycket nyfiken på vad denna kan tänkas gå för
samma här, har också stött på detta med annan telefon än op5
ja äntligen, här ska shoppas :)
klistrar den fast på hela skärmytan eller bara längs kanterna/under det svarta?
Är det inte bara betan av waze fortfarande som funkar med AA? Om du inte har den så kan ju det vara förklaringen. Vilken version har du? Jag har...
kollade just, jag får inget sånt i min utan det funkar som det ska
Nja riktigt så enkelt är det inte. Det stämmer visserligen att b20 - precis som b8 - ger lägre hastigheter men i gengäld täckning över större yta...
funderat på lenovo p2? visserligen har de höjt priset med en hundring så den överskrider din budget med 90 spänn, men det kanske går att lösa om...
Om det är likadant som med s7-orna så går det utmärkt att flasha om dem med NEE-programvara då den har inbyggt stöd för dual sim, och därefter...
har du provat om det gör nån skillnad med en annan sms-app?
ska försöka komma ihåg att lämna en liten rapport :)
urk för skärmskydd som bara sitter fast runt kanterna. köpte inte orzlys utan ett annat heltäckande som också fått hyfsad kritik, men det var...
telia hade varit lämpligare för den här kombinationen av band. men har du bra 3g-täckning överallt där du vistas kan det gå bra ändå. men var...
det har jag också undrat, om de menar att z play bara är en leksakstelefon/barntelefon medans z är en riktig telefon/vuxentelefon :teeth:
nej det är tvärtom, det enda som z play har starkare spec på är batteriet. den är en midrangelur och z är highend. skillnaden i batteritid...
om det stämmer att det beror på att displayen är monterad uppochner som ett medvetet val av utrymmesskäl eller nåt så borde det ju vara likadant...
det beror mer på dig än på telefonen, vet du med dig sen förut att du har extra lätt för att se och störa dig på saker så är risken påtaglig att...
finns rentav en del som tyder på att det bara blir moto z2 force och play, ingen z2. återstår då förstås att se om vi får hit force-modellen den...
fast det är ändå lite konstigt att det ska räcka så dåligt med 3GB :ehm:
inte med s7 och s7 edge dock, programvaran för sm-xxxF- modellerna i den generationen har inbyggt stöd för dual sim och går bra att flasha in på...
Jag tror de flesta av oss misstänker att de förseningarna kom sig av att oneplus inte fick iväg telefonerna så snabbt som utlovat. Men ladda ner...