Separate names with a comma.
tror inte du ska köra en annan HBOOT än till den romen dom är till för HBOOTEN CM är ju gjord för CM7 och ingen annan därför kommer den fungera...
det får du fråga tillverkaren.
Då väntar jag tills det kommer! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
jag hade kört denna om det hade funnits svensk översättning
Du flashar in allt som är roms, kernels eller radios på samma sätt så nej Sent from my HTC Desire using Tapatalk
ladda ner s2e från market, den funkar bara på cm7 och den installerar ett script så att apps installeras på din ext partition + att du får välja...
nej vad jag vet så är det bara MIUI som har det
Jag körde den men tyckte inte om den, den är för iphone för min smak.. Men den är snabb, ren och mycket stabil, tycker dock att du ska testa den...
Någon som vet hur bra batteri tiden är på #21, älskar batteri tiden på #17 så vill inte flasha in #21 helt i onödan om jag bara ska flasha...
finns redan 2.3 roms på xda utan sense och en med ju -.- men jag menade från HTC själv hade liksom varit ganska skönt att använda som inte har...
eller ett alternativ att välja sense eller inte! :D
Tror inte vi får nya sense för vi har för lite rom minne i med att du kräver ext partition på ditt sd kort för att kunna köra det i dagens läge...
Ladda ner s2e från Market om du har en partition på ditt sd kort för det är a2sd för cm7 i med att cm7 inte har a2sd, jag kör med det och den...
Ohja det tror jag säkert, ska köra in den så fort jag kommer hem :-P Sent from my HTC Desire using Tapatalk
ja garantin försvinner när man rootar men det är bara till att unroota den igen så är alla problem lösta om ni nu ska lämna tillbaka telefonen.
#19 är ute
Håller på att ladda ner den och testar, kommer med update sen hur den känns :)
Ska gå tillbaka från 15 till rc2 för att 15 drar extremt mycket batteri gemfört med rc2, sen så fort jag kommer hem ska jag testa 17 Sent from my...
cm7 är mycket bättre i mitt tycke mer inställningar som du kan ändra och får bättre score i cm7 också
roota hennes blade och flasha in 2.2 åt henne? :) eller så får ni vänta helt enkelt men kör ju ändå root och har flashat in cm7 på min desire...
har också stött problem med 15 dom flesta programmen fc:ade edit: om jag flashar in hboot för cm7, måste jag flasha om hela romen då? -never mind
Vilken version av clockwork recovery rekommenderar ni?
okej, så man kan säga att 14 och 15 är mini updates på rc2? först när jag hörde om nightlys så trodde jag det var precis innan det blev beta...
gör dom nightly updates på rc2?
bättre sent än aldrig:p
Vilken rekommenderar ni, denna eller RCMixHD? edit: Z port eller HD?
Jag digga denna riktigt mycket, underbart snygg! Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Det lättaste sättet är att ladda ner rom manager (funkar även på gratis versionen) välj ladda ner rom sen cyanogenmod 7 rc1 så kommer det upp en...
RC1 funkar riktigt bra hittills :D har nog 1 problem bara, kan inte koppla upp mig på mitt wifi..
dude, jag ville bara se om ngn visste en anledning varför, jag fattar mycket väl att google inte tycker om det eller till låter det, men varför...
joo, men jag menar anledningen till varför dom inte har gapps i romen det måste ju finnas en anledning..
tackar! har inte flashat in google apps innan i med att jag har använt roms som redan har dom.. men varför har inte Cm7 google apps i sig...
Vilken av zipfilerna från google apps ska jag välja (http://goo-inside.me/google-apps/)
Är det bara jag som inte hittar market på denna eller market finns inte på denna än? XD tror jag går tillbaka till leedroid eller ngn annan tills...
aja orkade inte vänta på svar så flashade in den och restar själv! fan vad snygg boot animation denna romen har!
jaha okej, men är det värt att testa en rom som inte fungerar riktigt korrekt? ganska drygt och sitta i skolan när telefonen inte fungerar som...
tackar för hjälpen! oj, detta är nog den ända romen jag har sett som uppdaterar var natt.. xD
Vill testa denna, vilken version av denna romen rekommenderar ni?
du måste plocka ut dom ur zip-filen om du inte har S-off.
Denna romen + launcher pro <3