Separate names with a comma.
Jodå, gnuggade på ordentligt men bubblorna ville inte lossna. Funderade ett tag på att lyfta upp glaset och montera om det men gissar att det bara...
Köpte och Spigen och fick två feta bubblor som vägrade försvinna.. Man fick ju med två skydd så snart jag irriterar mig tillräckligt så ska jag...
Kört betan på en P7Pro och lämnat för nån vecka sen men ingen uppdatering förutom opt out, wipe historien..
Hur fungerar fingeravtrycksläsaren med det skyddet ?
Är det samma storlek på skärmen på 10 Pro, så att man kan använda samma skärmskydd som till 9 Pro? Alltså inte generiska 6,3" utan storlek i mm,...
Det går fort i hockey.. Hanteras på lager. Nytt datum 29 Augusti. Nu måste jag börja leta skal
Svarar mig själv.. Nytt beräknad leveransdatum, 22 September.
Har inte Halebop bara 256GB varianten av Pro XL?
Nop, inget speciellt. Den grå varianten med 128 GB.
Det behöver ju inte ta så lång tid, de kanske bara har, just nu, ingen aning när de kommer in. Btw, det var den grå som jag beställde.
Beställde en 10Pro igår hos Telia. Beräknad leveransdag 13 Oktober.
Nu när snart P10 släpps och då samtidigt det nya gränssnittet kommer officiellt, när är det då lämpligt att hoppa av betan om man inte är så sugen...
Om man gör en intresseanmälan, får man nån betänketid när det släpps eller blir isf till att ångra köpet?
Inte jag heller. Har en P7Pro och en P9A och inte märkt några förseningar. Min S25U däremot brukar rätt ofta inte avisera förrän jag "väcker" den.
Jag kör A16 betan och tycker inte alls det är så mycket sämre batteritid, om ens något. Brukar kolla AccuBattery och enl den har min P7Pro 91%...
Inte alls några problem med lagg i webläsare eller andra appar. Tycker den flyter på riktigt bra. Det med ljusstyrkan känns igen. Jag kör med...
Upplevde i början med det skal jag hade , att knapparna stack ut så mycket att det var lite läskigt att ta bort det. Sen lärde jag mig att lyfta...
Den dök upp nu på morgonen.
Är den bara till P8 och P9 ? Min P7Pro är kvar på 2.0
Men det han var missnöjd med var väl att batteriet var limmat, inte baksidan? Jag tycker inte ens det märks heller då jag alltid använder skal och...
Läser du nån Youtube recension tar de upp mycket som är dealbreakers, Bra batteritid, bra skärm, rätt stora sorgkanter, bra allmän prestanda, ok...
Jag kör den också sen några dagar, alla appar funkar men några konstigheter med bla inställningar för bakgrundsinställningar.
Nån som testat senaste betan och fått UI uppdateringarna ? Isf, några buggar eller appar som inte fungerar ? Är lite sugen att testa..
Det kom även en uppdatering till Samsung One Ui i Samsung Store igår som kan vara bra att installera.
Jag förlängde en extra användare hos Telia och fick en bra rabatt på en P9a som jag inte kunde tacka nej till. Väldigt trevlig mobil för pengarna....
Även vanliga Tab S8 wifi fick uppdateringen idag.
Nope, jag har wifi versionen av S9 så det är isf båda varianterna
Android 15 och One UI 7 uppdateringen finns nu tillgänglig till Tab S9 :D Väldigt stor uppdatering, dryg 5GB
Nop, ingenting på min heller. Kan det ha att göra med nån annan inställning eller är det bekräftat hårdvarufel ?
Släppt idag på Google Store. Köper man innan 30/4 får man med en Google Streamer.
Jag drog ur strömmen så den fick starta om. Efter det fungerade det som vanligt. Inte gjort nån återställning.
Har också uppdaterat. Känns lite rappare. Ingen reklam, allt är som vanligt.
Vad är ninjaficklampa..?
Du måste först gå till, Aviseringar, Avancerade inställningar. Där under finns alternativet, Hantera aviseringakategorier för varje app. Sen...
För första gången tyckte jag Smart Switch fungerade riktigt bra. Tom sms fördes över vilket jag inte vart med om tidigare. Å andra sidan var jag...
Jobbar i en betong byggnad med riktigt dålig mottagning och jämför jag med min S23 Ultra är det samma eller något bättre mottagning. Svårt att...
Finns det något sätt att få mobilen att visa mer än tre aviseringar i fältet längst upp?
Bra motiv iaf
Har en S21 Ultra kvar här hemma och jämförelsevis mot min S23 Ultra och nu denna S24 så ser S21 så otroligt överdriven ut i färgerna med samma...
Skulle det inte vara valbart med vertikal scroll i applådan? Hittar ingen sån inställning. *Edit* Det blev vertikal scroll efter en omstart..