Separate names with a comma.
Inställningar > Om telefonen
När du är på "skrivbordet" så tryck på menu, preferences, general och sen bockar du i sensor rotation. Tog ett tag för mig att få till också.
Japp, blev bra efter uppdateringen. Och då fick jag ju dessutom riktiga market (plus en massa annat bra). Bara ett problem, när jag ska ladda ner...
Köpte en igår . Har dock ett problem när jag laddar. den går till 99 % och sen helt plötsligt hoppar den ner till 35% och fungerar i ca. 20 min....
Prova att ta bort skärmskyddet om du har ett sådant, blir en väsentlig skillnad faktiskt. Håller du mobilen i en hand och trycker med samma ?...
Hej, när jag låser min x8a startar skärmen av sig själv, någon som vet vad som är fel?
Så blev det för mig också i början, sedan helt plötsligt började den att fungera, skumt...
Tack! Funkar nästan suveränt! Det enda dåliga är att jag får ljudet till högtalarna (alltså inte den man trycker mot örat). Går det att ställa in...
Hej, har precis köpt en x8'a, det enda jag saknar är skype, det finns ju till android 2,1, men inte till 1,6 som jag har. Och orkar inte riktigt...